ויראלי

במהלך המחאה בת"א: פעיל שמאל תועד מכה באגרוף אישה - ונעצר | צפו

במהלך המחאות בתל אביב הקוראות להחזרת החטופים מיד, פעיל שמאל תועד כשהוא מכה באגרוף אישה. מאוחר יותר הוא נעצר על ידי המשטרה. בן גביר: "שמח שמשטרת ישראל תפסה את העבריין"
מערכת ice |  1
פעיל שמאל תוקף אישה במחאה (צילום צילום מסך מתוך טוויטר @Wq0oQJmUSfZunt5)
המחאות נגד הממשלה הקוראות להחזיר את כל החטופים עכשיו מחריפות בשבועות האחרונים אחרי שגם אמש (שבת) אלפי אנשים הגיעו להביע את מחאתם בתל אביב, בקריאה להשיב את 134 החטופים שנותרו בשבי החמאס ולהחזרים לחיק משפחותיהם, בעסקה עם החמאס.
במהלך ההפגנה אירע אירוע מזעזע במיוחד כאשר גבר תועד כשהוא מכה באגרוף אישה בפניה, לאחר שהשניים נראו מתווכחים. תחילה, האנשים מסביב כלל לא שמו לב לכך, ורק לאחר כמה רגעים הם הבינו מה אותו גבר עשה.
תחילה, ממשטרת ישראל נמסר כי היא פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע ואיתור החשוד במעשה. כעבור זמן מה אותר אותו החשוד, תושב בת ים בן 34, על ידי שוטרי תחנת לב תל אביב, והוא עוכב לחקירה ונעצר.
 
בחלק מהקבוצות בטוויטר טענו כי אותו גבר הוא פעיל שמאל. מאוחר יותר, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, התייחס לאותו מקרה בחשבון הטוויטר שלו, כשהעלה ציוץ בו הוא שיתף את הסרטון, ועל גביו הוא כתב: "שמח שמשטרת ישראל תפסה את העבריין. מי שמרביץ שישלם את המחיר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מפגין שמאל?! מפגין חמאס! להעיף אותו מפה! (ל"ת)
    אלמוני 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור