מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: כוכב הרשת שהדיח את נס וסטילה מראש הטבלה

על פי נתוני הדירוג של ספוטיפיי, במקום הראשון בקטגוריית האמנים המואזנים ביותר מופיע הזמר עומר אדם. כמו כן, לראשונה מזה תקופה השיר "חרבו דרבו" של צמד המוסיקאים נס וסטילה, מודח מראש הטבלה, מי האומן הדיח אותם?
מערכת ice | 
נסיה לוי (צילום אינסטגרם/ nessyalevi)
על פי הנתונים של פלטפורמת הסטרימינג המוזיקלי ספוטיפיי, בקטגוריית האמנים המואזנים בשבוע שעבר, נמצא הזמר עומר אדם אשר הגיע למקום הראשון. במקום השני, מופיע הזמר איילן גולן ואחריו מופיעים הזמר עדן חסון, יסמין מועלם. במקום החמישי, מופיעה באופן מפתיע הזמרת האמריקאית טיילור סוויפט.
מקום הראשון בקטגוריית האלבומים המואזנים, יסמין מועלם, שומרת על המקום הראשון עם אלבומה "אין עולם", אשר אותו היא הוציאה בסוף חודש מאי השנה. במקום השני, נמצא אלבומו של עדן חסון הנקרא "אלבום 2".
למקום השלישי והמכובד, הגיע טונה עם האלבומו "מזרח פרוע". הישג משמעותי נרשם גם לזמרת אודיה, אשר אלבומה הגיע למקום הרביעי ברשימת האלבומים המואזנים של ספוטיפיי. במקום החמישי, נמצא הזמר פאר טסי עם אלבומו "רדיו שטח".

כמו כן, רשימת השירים המואזנים ביותר בישראל חוותה שינוי משעותית כאשר השיר "חרבו דרבו" של נס וסטילה, שעד כה החזיק במקום הראשון זכה ל-354,408 האזנות והודח למקום השני כשהשיר "פחד אלוהים" של כפיר צפריר שזכה להצלחה גדולה בעקבות הפופולאריות שלו בטיקטוק למקום הראשון עם 430,098 האזנות.
במקום השלישי, נמצא הקאבר המעולה של עומר אדם לשירו של אריאל זילבר "ואיך שלא" שהגיע ל-321,090 האזנות. במקום הרביעי נמצא השיר "משהו אמיתי בעיניים" של הזמר ששון איפרם שאולוב שהגיע ל-311,064 האזנות. סוגר את הרשימה "לצאת מהדיכאון" של יגל אושרי עם 281,126 האזנות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה