מדדים ומחקרים

צור שמיר ממשיכה לצמוח: הכנסות החברה גדלו בכ-18%

חברת "צור שמיר" מסכמת את תוצאות הרבעון השלישי עם צמיחה משמעותית בהכנסות החברה אשר גדלו בכ-18%. מוקי שנידמן, מנכ"ל החברה על הישגי החברה: "מימון ישיר הציגה שיפור ברווח הנקי ביחס לרבעון הקודם, עם גידול בתיק ההלוואות"

מערכת ice | 
דוחות חיוביים (צילום shutterstock)
היום (חמישי) פרסמה חברת "צור שמיר", חברה מובילה להשקעות בתחומי הביטוח, הפיננסים והנדל"ן המניב,  את התוצאות הכספיות לדוחות הרבעון השלישי לשנת 2023. על פי הנתונים, הכנסות הקבוצה גדלו ברבעון בכ-18%, לעומת השנה שעברה בה הסתכמו הכנסות החברה בכ-1,135 מיליון שקל.
מלבד כל אלו, הרווח הכולל לבעלי המניות הסתכם ברבעון בכ-13 מיליון שקל. ההון העצמי של בעלי המניות החברה, ממשיך להציג צמיחה כאשר הוא גדל מסוף הרבעון הקודם בכ-33 מיליון שקל ונכון ל-30 לספטמבר 2023, עומד על כ-564 מיליון שקל.
 



חברת "צור שמיר" מדווחת על הישג נוסף מתוך דוחות הרבעון השלישי, כאשר הפרמיות ברוטו של איידיאיי ביטוח עלו ברבעון בכ-18%, לעומת שנת 2022 לכ-783 מיליון ש"ח. הישג משמעותי נוסף בא לידי ביטוי ברווח הכולל, כאשר זה הסתכם ברבעון השלישי בכ-52 מיליון שקל, זאת לעומת כ-2 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2022.


מלבד כל אלו, "צור שמיר" חשפו כי ההכנסות של מימון ישיר הסתכמו ברבעון השלישי לכ-356 מיליון שקל, זאת בהשוואה לרבעון המקביל אשר אז ההכנסות עמדו על כ-341 מיליון שקל. לצד הישגים רבים, הוצג גם הפסד משמעותי ברווח הנקי ברבעון השלישי, כאשר הרווח עמד על כ-45 מיליון שקל בהשוואה לכ-55 מיליון שקל ברבעון המקביל. חברת "צור שמיר" מסרה כי אותה הפסד משמעותי נובע בעיקר מ"מעלייה בהפרשות בגין הפסדי אשראי ומעליה בהוצאות המימון עקב גידול התיק ועליית הריבית".
כידוע, חברת "צור שמיר" מחזיקה בכ-52% מחברת "אדגר" הפועלת בתחום הנדל"ן המניב. על פי דוחות הרבעון השלישי, ההכנסות של "אדגר" הסתכמו לכ-81.5 מיליון שקל, מדובר בעלייה של כ-16% לעומת שנת 2022. ה-NOI גדל בכ-15.5% לעומת אשתקד לכ-73 מיליון שקל וה-FFO גדל בכ-21.5% לכ-35.5 מיליון שקל.

מוקי שנידמן, מנכ"ל החברה ומבעלי השליטה התייחס להישגי החברה: "אנו מסכמים רבעון נוסף של צמיחה בפעילות הקבוצה, שיפור משמעותי ברווח ועליה בהון העצמי. איידיאיי ביטוח הציגה רבעון נוסף של שיפור בתוצאות הודות ליישום מוצלח של האסטרטגיה העסקית בשנים האחרונות".

בנוסף, שנידמן מסר כי "מימון ישיר הציגה שיפור ברווח הנקי ביחס לרבעון הקודם, עם גידול בתיק ההלוואות וקיטון בשיעור הפסדי האשראי וכן צמיחה משמעותית בפעילות המשכנתאות. מימון ישיר הקשיחה תנאי הזכאות להלוואות, לאור הסביבה העסקית המאתגרת במהלך השנה אשר אמנם הביאה לצמצום מסוים בהיקף העמדת הלוואות הרכב, אך מנגד, להקטנת נזקי האשראי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה