מדדים ומחקרים

קרסו נדל"ן ברבעון חזק: הרווח הגולמי מסתכם כ-51 מיליון שקל

קרסו נדל"ן מסכמת רבעון שלישי עם הישג בהכנסות ממכירת דירות ומקרקעין אשר הסתכמו בכ-281 מיליון שקל. דן פרנס, מנכ"ל החברה: "קרסו נדלן מסיימת את תשעת החודשים הראשונים עם מכירות של 109 יח"ד"

מערכת ice | 
דן פרנס מנכל קרסו נדלן (צילום לני בן בשט)
היום (חמישי), פרסמה "קרסו נדל"ן" את התוצאות הכספיות של דוחות הרבעון השלישי לשנת 2023. על פי הנתונים, במהלך התקופה, קרסו נדל"ן מציגה הישג משמעותי במכירת  109 יח"ד,  בשווי של 331 מיליון שקל (ללא מע"מ). מלבד זאת, הצליחה החברה למכור עוד 20 יח"ד לאחר תקופת דוח הרבעון השלישי.
מלבד כל אלו, הכנסות החברה ממכירת דירות ומקרקעין הסתכמו בכ-281 מיליון שקל, בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023. עוד דווח, כי בשנה הקרובה עתידה קרסו נדל"ן להגדיל כ-פי 4 את מלאי יח"ד למכירה. הכנסות החברה אשר הסתכמו בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023, עמדו בכ-353.1 מיליון שקל. הישג נוסף של החברה הינו בתחום  ה-NOI של הנכסים המניבים, אשר גדל בכ-15.5%, זאת בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה כאשר ה-NOI עמד בכ-51 מיליון שקל.
חברת קרסו נדל"ן חושפת, כי הרווח הגולמי ממכירות מקרקעין, דירות ושירותיי בנייה הסתכם לסך של כ-51 מיליון שקל, זאת לצד עלייה ברווחיות הגולמית שהגיעה לכ-18%. מלבד זאת, בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023, הרווח התפעולי של החברה עמד על כ-59.5  מיליון שקל והרווח הנקי הסתכם בכ-17 מיליון שקל.
דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן התייחס לתוצאות הרבעון השלישי: "קרסו נדלן מסיימת את תשעת החודשים הראשונים עם מכירות של 109 יח"ד בסביבה מאקרו כלכלית מאתגרת, לצד עלייה בהכנסות מהנדל"ן המניב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה