מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: כל הכוכבים נוסקים, מאסק וארנו מרוויחים בגדול

לאחר שחווה הפסד בשבוע שעבר, מנכ"ל טסלה צבר השבוע לא פחות מ-9.2 מיליארד דולר. הונו של האיש העשיר בעולם מוערך כעת ב-229.9 מיליארד דולר. וורן באפט וג'ף בזוס שומרים על מעמדם, ולארי אליסון הרוויח 1.8 מיליארד דולר ב-7 ימים
מערכת ice |  1
אילון מאסק ג'ף בזוס, ברנאר ארנו (צילום elonrmuskk, Jeremy Barande, Sheyene Gerardi)
כהרגלו בקודש, דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם גם השבוע ומציג נתונים מעניינים במיוחד. חמשת האנשים העשירים בעולם מתבצרים במקומותיהם ורושמים עלייה מהדהדת ביחס לשבוע שעבר. במקום הראשון אילון מאסק, שיציבותו הבלתי מעורערת בפסגה הפכה כבר לכזו שאינה מוטלת בספק.
מנכ"ל טסלה והבעלים של הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר) הרוויח השבוע 9.2 מיליארד דולר כאשר הונו מוערך כעת ב-229.9 מיליארד דולר. ברנאר ארנו, האיש השני העשיר בעולם, הרוויח השבוע סכום עתק של 6.5 מיליארד דולר והונו מוערך כעת ב-183.1 מיליארד דולר.
ג'ף בזוס שומר על מקומו השלישי ברשימת עשירי העולם של מגזין "פורבס". הונו האישי של מייסד ויו"ר חברת אמזון מוערך כעת ב-160.8 מיליארד דולר, לאחר שהרוויח השבוע 1.1 מיליארד דולר. לארי אליסון במקום הרביעי עם 135.5 מיליארד דולר, לאחר שהרוויח השבוע 1.8 מיליארד. 
את החמישייה סוגר וורן באפט, מנכ"ל ברקשייר האת'ווי שהונו האישי מוערך ב-116.8 מיליארד דולר, לאחר שהרוויח השבוע 1.4 מיליארד דולר. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה מהכסף של מאסק הגיע כסף אנטישמי (ל"ת)
    ינאי 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור