מדדים ומחקרים

וולט חוגגת בחופש הגדול: עלייה של 100% בהזמנות מנות ילדים

בראש הרשימה של מנות הקיץ מופיעות המנות המקסיקניות. בן פילדמן, ראש מחלקת מסעדות בWolt ישראל: ״ארוחות הילדים הן הכוכבות הבלתי מעורערות של הקיץ!"
מערכת ice | 
וולט ישראל (צילום שי עזרי)
לפי הנתונים שנאספו באפליקציית Wolt, מאז תחילת חודש אוגוסט נרשמה עלייה ניכרת בכמות ההזמנות של מנות ילדים. מגמה זו מתבטאת בגידול של כ-100 אחוזים בכמות מנות הילדים שהוזמנה בחודש אוגוסט ביחס לשאר חודשי השנה.
מה אוהבים ילדי ישראל להזמין?
בראש הרשימה של מנות הקיץ מופיעות המנות המקסיקניות. מנות הקסדייה והבוריטו מככבים בראש רשימת ארוחות הילדים המוזמנות של Wolt. לצד אלה, מככבות ברשימה גם מנות ילדים אהובות כמו ילדים כמו המבורגר, פיצה, פסטה ושניצל.
הקסדייה נותנת טוויסט מפתיע למצרכים בסיסיים שערבים לחך הצעיר ומזכירים מאכל ישראלי שמככב בלא מעט ארוחות ערב ובוקר ישראליות: טוסט גבינה צהובה, אך בגרסה משודרגת. הקסדייה מורכבת משתי טורטיות עשויות חיטה או תירס הממולאת בשכבת גבינה ולעיתים גם בבשר, ירקות ותבלינים, אשר מקפלים במהלך הבישול. לצד הקסדייה נהוג להגיש רוטב סלסה, גואקמולה ושמנת חמוצה.
כוכב הקיץ הפופולארי השני הוא כאמור הבוריטו. המאכל מורכב מטורטיית קמח הממולאת בדרך כלל בבשר, ומכיל מרכיבים נוספים כמו אורז, קטניות וירקות. הטורטייה מגולגלת ומקופלת בקצה אחד או בשני הקצוות. סנדוויץ' מגולגל.
על פי נתוני Wolt עלות ארוחת הילדים הממוצעת בפלטפורמה עומדת על 40 שקל. רשתות ומסעדות רבות מציעות תפריט ייעודי לילדים שכולל גם מנות עסקיות הכוללות תוספת ושתיה.
בן פילדמן, ראש מחלקת מסעדות בWolt ישראל: ״ארוחות הילדים הן הכוכבות הבלתי מעורערות של הקיץ! כדי לתת מענה לצורך של ההורים, יזמנו מבצע שהעניק הנחות על ארוחות הילדים באפליקציה ואכן ראינו עלייה של 100% בהזמנת ארוחות ילדים דרך Wolt״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה