מדדים ומחקרים

נטע ברזילי עושה קאמבק לפסגה | דירוג תחנות הרדיו

מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום עידן ברזני, pexels, unsplash)
דירוג השירים והאומנים המואזנים ביותר בתחנות הרדיו בישראל כבר כאן והשבוע עולה לככב - נטע ברזילי. השיר החדש של זוכת העבר באירוויזיון, EVERYTHING, הגיע למקום הראשון עם 189 השמעות. עדן חסון ושיתוף הפעולה עם דולי ופן נמצא במקום השני עם 163 השמעות.

אגם בוחבוט והשיר החדש, "אהובי" מתמקמים במיקום השלישי עם 133 השמעות. התקווה 6 והשיר "הקב"ה יסדר ת'כל" ממשיכים להראות נוכחות בדירוג עם 130 השמעות. במקום החמישי והאחרון - רביב כנר והשיר "אצלי הכול בסדר" עם 120 המשעות.
בדירוג השירים המובילים מחו"ל, השיר של קיילי מינוג PADAM PADAM מוביל עם 69 השמעות. דואה ליפה ושיר הנושא מהסרט החדש "ברבי" מגיע למקום השני עם 43 השמעות. השיר הזוכה באירוויזיון, TATTOO, יורד למקום השלישי אחרי שכיכב לסירוגין במקום הראשון. לורין זוכה בשבוע החולף ל-40 השמעות. במקום הרביעי נמצאת סלינה גומז. שיתוף הפעולה שלה עם רימה זוכה ל-32 השמעות. BLUR סוגרים את החמישייה עם השיר THE NARCISSIST עם 26 השמעות.

רשימת האומנים המובילים לא הציגה הפתעות רבות. אייל גולן מככב במקום הראשון עם 566 השמעות. עדן חסון במקום השני עם 437 השמעות. עומר אדם במקום האמצעי עם 433 השמעות. שרית חדד, האישה היחידה ברשימה, במקום הרביעי עם 347 השמעות. דודו אהרון מתברג במקום החמישי עם 339 השמעות.

לבסוף, דואה ליפה מובילה ברשימת האומנים הבין-לאומיים המושמעים ביותר עם 120 השמעות. דייוויד גטה עולה השבוע ל-108 השמעות, והביטלס יורדים ל-101 השמעות ולמקום השלישי. קיילי מינוג מגיעה למקום הרביעי עם 98 השמעות. קולדפליי סוגרת את החמישייה עם 96 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה