מדדים ומחקרים

הרשת היקרה בישראל נחשפת: איפה תשלמו 210% יותר למוצר זהה?

העלות של פריכיות תפוח אדמה אורז סלק ומלח ים  30 גרם, 2 שקל  מבצע באתר מחסני השוק לעומת 6.2 שקל באתר נתיב החסד (אקספרס מהדרין.), 210% הפרש (4.2 שקל). וזה לא הכל
מערכת ice | 
רשתות מזון

מסניף לסניף, המחירים משתנים ולכם כדאי לשים לב. למרות העלייה ברכישה מקוונת, לא מעט צרכנים ממשיכים לחפש חניה, לשוטט בין המדפים ולעמוד בתור . ריבוי התלונות על איחורי שליחים, זמני המשלוח הארוכים, המצריכים  תכנון קדימה ומחייבים "השלמות"  בקניית מוצרים בקנייה פיזית:  מוצרי חלב, לחם או ירקות, .הם אולי הסיבות לכך. למרות שלרשת משתלם יותר רכישות באונליין, בדיקת המועצה העלתה כי ברשת רמי לוי למשל  קנייה בחנות תוזיל את אותו הסל בכמעט  100 שקל.

ואיפה המחירים הכי זולים והכי יקר? קילו חזה עוף טרי שלם (כשרות רגילה) : 20 שקל באתר מחסני השוק (3 קילו ב-60 שקל) לעומת 50.9 באתר של טיב טעם – 30 שקל הפרש (155%), גבינה בולגרית 5% פיראוס 250 גרם- 13.4 שקל מבצע באתר שופרסל לעומת 26.9 שקל באתרי מחסני השוק, נתיב חסד ומעיין 2000, הפרש 13.5 שקל (100%).
 



כמו כן, העלות של פריכיות תפוח אדמה אורז סלק ומלח ים  30 גרם, 2 שקל  מבצע באתר מחסני השוק לעומת 6.2 שקל באתר נתיב החסד (אקספרס מהדרין.), 210% הפרש (4.2 שקל). 


המועצה לצרכנות מסרה: "מלבד רשתות המזון, שלרובן יש גם פעילות באונליין, בשנים האחרונות נכנסו  שחקנים בתחום המשלוחים המהירים – כמו וולט, יאנגו, קוויק, –לשוק המזון באונליין, אבל בינתיים היקפי הפעילות שלהם זניחים, לשירותים של משלוחי המזון בישראל יש עוד לאן לשאוף כדי להשתפר - מזמני הגעת המשלוח, איכות אריזת המוצרים, שמירה על המוצרים באמצעות קירור, חוסרים של מוצרי צריכה בסיסיים ועוד.  בהזמנת אונליין  בשל מינימום קניה כתנאי למשלוח נאלצים צרכנים להגדיל את סל הקנייה, ולהזמין גם מוצרים שלא חפצנו בהם כדי להגיע לרף המינימום הנדרש".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה