מדדים ומחקרים

הישג מרשים: זה הבנק שזכה במקום הראשון בתחרות מצוינות בשירות

בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול, זכה במקום הראשון בנק מזרחי-טפחות. מנכ"ל הבנק, משה לארי: "ההישג הזה הוא בראש ובראשונה של אלפי העובדות והעובדים המיוחדים והמסורים שלנו, שעושים את ההבדל ומעניקים שירות ייחודי ויוצא דופן"
מערכת ice |  6
דירוג מניות הבנקים (צילום Magma Images, vecteezy)
הישג מרשים לבנק מזרחי-טפחות שזכה במקום הראשון בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול. הזכייה במקום הראשון הוענקה, בין היתר, בזכות אסטרטגיית שירות ייחודית המאפשרת קשר אנושי ואישי לכמות גדולה של לקוחות, באמצעות בנקאות היברידית שמחברת בין הלקוח לבנקאי האישי שלו בכל ערוץ, לצד כלים דיגיטלים שמפשטים תהליכי העבודה בשפה נגישה, אנושית ואישית, המאפשרים ללקוח להבין מה נדרש בכל שלב וגם להרגיש את הביטחון להתקדם בו, כאילו בנקאי אנושי נמצא לצדו בכל רגע – לצד אפשרות לסיוע מבנקאי אמיתי, הנמצא תמיד "במרחק נגיעה".
בנק מסד - הבנק של המורים מקבוצת הבינלאומי זכה במקום הראשון, ובמדליית זהב על המהלך ״חווים בנקאות אחרת״ בקטגוריית ״פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח מותאמים״.
מנכ"ל בנק מזרחי טפחות , משה לארי ציין: "זוהי גאווה עצומה לעמוד בראש ארגון פיננסי משמעותי, בעל טביעת אצבע ייחודית, המייצג בנקאות אחרת, המתבססת על ההבנה שכולנו קודם כל בני אדם והערך המוביל את העשייה שלנו הוא האנושיות. אנו ערים למתח בין הקידמה הטכנולוגית לבין הרצון לבנות ולשמר מערכת יחסים עם הלקוחות ובה בעת מבינים כי היא עתירת רבדים ומחייבת התמודדות יומיומית עם מתח מובנה זה. לפי תפיסה זו ביצענו את מיזוג בנק איגוד, תוך פנייה אישית לכל לקוח, והזמנתו לבחור לעבור למזרחי-טפחות מתוך ראיית כל לקוח ולקוח – כבן אדם ולא מספר חשבון. אנחנו ארגון שחי ונושם אנושיות. ההישג הזה הוא בראש ובראשונה של אלפי העובדות והעובדים המיוחדים והמסורים שלנו, שעושים את ההבדל ומעניקים שירות ייחודי ויוצא דופן".
בעוד שארגונים אחרים, כולל בנקים, רואים בעלייה בשימושים בערוצים דיגיטלים, לצד התקדמות הטכנולוגיה, כמבשרות את קיצו של עידן השירות האנושי, מזרחי-טפחות דוגל בגישה שונה לחלוטין, מתוך ראיית הטכנולוגיה כמי שתפקידה לסייע בחוויית שירות אישית ואנושית, אולם לא להחליפה.
מזרחי-טפחות זכה במקום הראשון בקטגוריית "פשטות בשירות" עבור האסטרטגיה שמוביל הבנק, כחלק מתפיסת "להתקדם ולהישאר בן אדם", וזכה גם בקטגוריית טכנולוגיה בשירות השירות, עבור אפליקציית טפחות טאצ' החדשנית והזירה הייעודית ליועצי משכנתאות.
הבנק מצטיין במגוון מדדי שירות שנה אחר שנה, כאשר לקוחות מזרחי-טפחות הם הכי מרוצים והכי ממליצים במערכת הבנקאית. הזכייה מהווה עדות לחשיבות האיכויות והמחויבות של עובדי הבנק המעניקים שירות ללקוחות, כאשר במזרחי-טפחות שמים דגש על גיוס ופיתוח "אנשים של אנשים", בעלי אינטליגנציה רגשית גבוהה, יכולת אמפתיה עמוקה הנדרשת להבנה אמיתית של נקודת מבט הלקוח, ויכולת לפתח מערכת יחסים משמעותית עמו.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מתאים גם לגיל הזהב ונותן שויון חברתי (ל"ת)
    שאין השוויון החברתי 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    מזרחי טפחות
    אסתי אור 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנק מעולה. בשירות הכול נגיש אפשר לכתוב מכתבים לבנקאי. שרות מהיר מאוד מרוצה. כול הכבוד על הזכייה. בהצלחה לכם. ושאני המשיך להיות מרוצה גם בעתיד.
    סגור
  • 3.
    הייתי מעוניין לשתות מה שהם שתו לפני הסקר
    לארי 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    או שמצב הבנקים האחרים כל כך רע, שכל קוץ במדבר פרח
    סגור
  • 2.
    בנק ישראל דואג ל מענה הולם בכל הבנקים???
    מזרחי-בנקאות מיטבית 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשרד לשוויון חברתי דואג לשרות בנקאי מיטבי לאוכלוסיה פחות דיגיטלית??? גילאים האוכלוסיה???
    סגור
  • 1.
    הסכם קיבוצי
    מומחה 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "ההישג הזה הוא בראש ובראשונה של אלפי העובדות והעובדים המיוחדים והמסורים שלנו, שעושים את ההבדל ומעניקים שירות ייחודי ויוצא דופן" - העיקר אין הסכם קיבוצי שנה וחצי. אינפלציה גדלה, ריבית עולה והשכר שלנו נשחק.
    סגור
  • בנק מזרחי טפחות
    רונית 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנק מצוין שירות מעולה תמיד יש מענה תמיד קשובים לכול שאלה שרק ימשיך כך
    סגור