מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: נועה קירל מתרסקת, באיזה מקום נמצא Unicorn?

הפתעות קטנות בדירוג ספוטיפיי השבוע: נועה קירל מתרסקת למקום השביעי וטיילור סוויפט מדיחה את עומר אדם מהחמישייה
מערכת ice |  2
נועה קירל בספוטיפיי (צילום יוטיוב/ כאן 11, unsplash)
אודיה שומרת על כוחה בדירוג האלבומים המואזנים בשבוע החולף בספוטיפיי ושומרת על המקום הראשון עם האלבום "האמת". האלבום "2023" של אייל גולן, שיצא לכבוד חג הפסח, ממשיך לספק תוצאות ונמצא במקום השני. גם המקום השלישי נשאר יציב עם "לירז" של סטטיק שנשאר במקום המכובד.
במקום הרביעי נשאר, כמו בשבוע שעבר, "רדיו שטח" של פאר טסי ונראה שהוא כאן כדי להישאר. "מזרח פרוע" של טונה סוגר את הרשימה ונמצא כבר 70 שבועות רצוף בדירוג.
פאר טסי ממשיך לשמור על כוחו גם ברשימת השירים המואזנים ביותר בשבוע האחרון עם "אהבה חולה" שנשאר יציב במקום הראשון. "אין אותנו יותר" של אבי אבורומי ומור ממשיך לעלות, והפעם הוא עולה שני מקומות אל המקום השני במקום "Unicorn" שמתרסק למקום השביעי. במקום השלישי, וללא שינוי, נמצאת הזמרת הבין-לאומית, מיילי סיירוס עם השיר "Flowers". אושר כהן ואודיה מככבים גם ברשימה הזו עם שיתוף הפעולה שיצא במסגרת האלבום האחרון של כהן. "אני פה" קופץ בשני מקומות ישירות אל המקום הרביעי. עדן חסון סוגר את הרשימה עם "עד שתבואי עד אליי", שיר שנראה שחזר לתודעה מחדש.
אייל גולן פותח את רשימת האומנים המואזנים ביותר בספוטיפיי ונראה שלא הרבה יכולים לקחת לו את המקום הראשון. במקום השני והשלישי נמצאים טונה ועדן חסון ששומרים על כוחם, כמו בשבוע שעבר. ההפתעה השבוע מגיעה במקום הרביעי - טיילור סוויפט עולה למקום הרביעי במקום עומר אדם שירד ישירות אל המקום השישי. את הרשימה סוגר פאר טסי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    "מתרסקת" ההגזמה הישראלית במיטבה (ל"ת)
    סילי 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    איך זה!!!
    שרופה על איתי לוי 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה,שאין את איתי לוי בדירוגים זה לא הגיוני
    סגור