מדדים ומחקרים

מחירי הזהב מגיעים לשיא כל הזמנים: כמה תעלה אונקייה?

מחירי הזהב ממשיכים לטפס בקצב מסחרר, כאשר בעקבות קריסת הבנקים הגדולים - הסיליקון הוואלי והקרדיט סוויס,  והחלטת הפדרל ריזרב  על עליית ריבית נוספת,  המחיר עשוי לשבור את שיא כל הזמנים וייסחר בין 2,500 ל-2,600 דולר לאונקיית זהב אחת
מערכת ice | 
הבהלה לזהב (צילום pexels)
מחירי הזהב ממשיכים לטפס בקצב מסחרר, זאת גם בעקבות הקושי הגדול של הבנקים הגדולים בעולם, ביניהם הסיליקון הוואלי והקרדיט סוויס, והחלטת הפדרל ריזרב  על עליית ריבית נוספת, המחיר עשוי לשבור את שיא כל הזמנים ממש בקרוב, זאת דווקא אחרי שבשנים האחרונות הוא הגיע לשפל.
"עליית הריבים של הפדרל ריזרב תגרום כנראה לעלייה נוספת במחיר הזהב עקב ירידה פוטנציאלית נוספת בדולר האמריקאי ובתשואות האג"ח", אמרה היום (רביעי) טינה טנג, מחברת השירותים הפיננסיים CMC Markets, ל-CNBC. בנוסף לכך, היא צופה שהזהב ייסחר בין 2,500 ל-2,600 דולר לאונקיית זהב אחת.
משקיעים רבים בעולם נהרו כדי לרכוש זהב לאחרונה, בזמן שמניות הבנקים צנחו ובעקבות כאמור סגירת בנק עמק הסיליקון וההתפרקות של קרדיט סוויס. הזהב נסחר במחיר נכון לכתיבת שורות אלה במחיר של 1,940.68 דולר לאונקיה.
ביום שני, הוא כבר עבר את רף ה-2,000 דולר כדי להגיע לשיא חדש. הזהב עלה בסביבות 10% מאז תחילת מרץ. שיא כל הזמנים של מחיר הזהב היה 2,075 דולר באוגוסט 2020. הביקוש הרב שקיים בנוסף לכל הנתונים שסקרנו לגבי הריבית וקריסת הבנקים, תוביל לעליות מחירים נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה