מדדים ומחקרים

יום המים הבינלאומי: ככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו שותים פחות

ידעתם שהיום (רביעי) יום המים הבינלאומי? בסקר שנערך על ידי "שטראוס מים" באמצעות מכון המחקר KANTAR הישראלי הממוצע שותה כ-7 כוסות מים ביום
מערכת ice | 
בדיקות מי שתייה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
היום (רביעי) חל יום המים הבינלאומי ולכבוד כך ערכה חברת "שטראוס מים" ערכה סקר ייעודי באמצעות מכון המחקר KANTAR בקרב 2,502 משיבים. מנתוני הסקר עולה כי הישראלים שותים בממוצע כ-7 כוסות מים ביום.
כמחצית מאלה שמשלבים אימוני ספורט בחייהם, מעידים כי הם שותים מים במהלך האימון, אלה שמתאמנים כל יום שותים יותר מהאחרים (7.8 כוסות לעומת 6.6). כמו כן, אנשים המקפידים יותר על אורח חיים בריא – שותים יותר מים (7.3 כוסות לעומת 6.1).

מתברר כי ככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו שותים פחות מים. הצעירים (18-29) שותים 7.2 כוסות מים ביום לעומת מבוגרים יותר השותים 5.9 כוסות ביום. לעומת זאת, את המשקה הנפוץ אחרי המים, הקפה, המבוגרים שותים יותר (2.9 לעומת 2).
על אף שבישראל המודעות לאורח חיים בריא עלתה באופן משמעותי בשנים האחרונות, אנו עדים לכך ששתייה מתוקה מוגזת רווחת בקרב שיעור גבוה יחסית בציבור (59%). על פי הסקר, כל אדם שני שותה סודה.
51% מהאוכלוסייה העידו על עצמם שמסתובבים עם בקבוק מים באופן קבוע בתיק. 10% העידו כי הם משתמשים באפליקציה לתזכורת ומעקב אחר שתיית המים שלהם, 56% העידו כי בבית קפה או במסעדה מזמינים מי ברז לא בתשלום ו-28% העידו שכשהם מזמינים אוכל הביתה או למשרד הם בדרך כלל מזמינים עם זה מים ולא שתייה מתוקה.
ולנתון המוזר של הסקר, 24% מבני הנוער מעידים כי הם שותים מים בזמן המקלחת. בחלוקה מגדרית כולל מדובר על 13% גברים ו-8% נשים אשר נוהגים לשתות את מי המקלחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה