מדדים ומחקרים

הסקר קבע: זה היום הכי פרודוקטיבי בשבוע העבודה

סקר שנערך לאחרונה בקרב 2,002 עובדים, מגלה שלא משנה איפה אתם עובדים - יום שני הוא היום הפרודוקטיבי ביותר בשבוע
מערכת ice | 
עובדים (צילום shutterstock)
עובדים בסביבה היברידית? רוב הסיכויים שאתם מעדיפים לפתוח את שבוע העבודה מהמשרד. כך עולה מסקר שנערך לאחרונה בקרב 2,002 עובדים, שמצא כי 46% מהעובדים ההיברידיים מעדיפים להתחיל את השבוע במשרדי ​​החברה שלהם, לעומת 20% בלבד שמעדיפים את נוחות הספה שלהם. ​לא משנה איפה אתם עובדים, התוצאות מראות גם שיום שני הוא היום הפרודוקטיבי ביותר בשבוע (28%).
הסקר, שנערך על ידי OnePoll מטעם Canon USA Inc, חשף את האתגרים שעובדים יכולים להתמודד מולם בתקשורת עם עמיתים לעבודה, וכיצד אלה שונים על סמך סוג האישיות.
האם עבודה היברידית סייעה לשפר את כישורי התקשורת של העובדים? נראה כי כמעט שני שלישים (65%) מאלה שמחלקים את זמנם בין ביתם למשרד חושבים כך, כולל יותר מופנמים ממוחצנים (82% לעומת 62%).
בעוד ש-88% מהעובדים המופנמים יותר חושבים שסביבת העבודה ההיברידית גורמת להם להרגיש שהם יכולים לצאת מהקליפה שלהם, הם גם נוטים יותר ממוחצנים למצוא לפעמים את מודל העבודה הזה מהמם (80% לעומת 64%). לא משנה היכן הם עובדים, מופנמים רבים בחרו בהיעדר משוב או תקשורת כמכשול היומי הגדול ביותר שלהם (32%), בעוד שהמחסום הגדול ביותר של עובדים מוחצנים רבים היה יותר מדי ערוצי תקשורת (21%).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה