מדדים ומחקרים

אילון מאסק נכנס לספר השיאים של גינס: הלוזר הגדול בהיסטוריה?

אילון מאסק יכול להוסיף תואר חדש לרזומה שלו: שיאן גינס, זאת אחרי שהפסיד  182 מיליארד דולר ב-2022, הסכום הגבוה ביותר שאיבד אדם בעולם בשנה אחת אי פעם. מי החזיק בשיא הזה עד כה?
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום freepik, יוטיוב/ TED)
אילון מאסק יכול להוסיף תואר חדש לרזומה שלו: שיאן גינס. מאסק נכנס לספר השיאים של גינס אחרי שנת 2022 הקשה שעברה עליו, במסגרתה הפסיד 182 מיליארד דולר, הסכום הגבוה ביותר שאיבד אדם בעולם בשנה אחת אי פעם.
בגינס ציינו כי למרות ש"כמעט בלתי אפשרי לקבוע את הנתון המדויק של ההפסד של הכספי של מאסק", כאשר חלק מההערכות מדברות על כך שהוא הפסיד יותר מ-200 מיליארד דולר, אך זה לא שמנה כי הבעלים של טוויטר עקף בסיבוב את השיא הקודם: הפסד של 58.6 מיליארד דולר על ידי המשקיע היפני מסאיושי סון בשנת 2000.
הקריסה הגדולה של מאסק בשנה שעברה הגיעה בעיקר בגלל הירידה התלולה של מניות טסלה, שאיבדה בערך 65% מערכן במהלך השנה הגרועה ביותר של החברה מאז שנוסדה. בנוסף לכך, גם הרכישה של טוויטר תמורת לא פחות מ-44 מיליארד דולר והבעיות שנוצרות בחברה מאז שהוא נכנס לשם ממש לא הוסיפו להונו האישי של מאסק, שחטף מכה קשה במיוחד ונכנס כאמור לספר השיאים של גינס עם שיא שלילי, שככל הנראה הרבה מאוד זמן לא ישבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה