מדדים ומחקרים

גל גדות ויעל שלביה בטירוף: זו הרשימה היוקרתית בה מככבות

ברשימת 100 הפרצופים היפים ביותר בעולם, יעל שלביה {(שזכתה בשנה שעברה) זכתה שוב לכבוד ענק כשהגיעה למקום השביעי ברשימה. גל גדות רשמה קפיצה של שלוש מקומות כשהיא במקום ה-12, ועדן פינס גם היא נכנסה לרשימה בפעם השנייה ברציפות עם קפיצה של 26 מקומות. ומי סיימה ראשונה?
מערכת ice |  2
גל גדות (צילום אינסטגרם/ גל גדות)
יוצרי התוכן TC Candler ערכו גם השנה רשימה של 100 הפרצופים היפים ביותר בעולם, רשימה אותה הם מפרסמים מאז שנת 1990 ונחשבת המוכרת והיוקרתית ביותר בעולם מסוגה. מי שזכו לכבוד ענק ונכנסו לרשימה היוקרתית הן שלוש הדוגמניות הישראליות - גל גדות, יעל שלביה ועדן פינס.
מי שהוכתרה כפנים היפול ביותר בעולם היא הדוגמנית של ויקטוריה סיקרט,  ג'סמין טוקס בת ה-31, שהוכתרה כבעלת "הפנים היפות ביותר של 2022" על ידי TC Candler ופאנל של מבקרים עצמאיים - וגברה על רבים מהפרצופים המובילים בהוליווד.
ג'סמין טוקס, שהודיעה לאחרונה שהיא בהריון ראשון, גברה על כמה מהשמות המובילים בהוליווד. היא השאירה מאחור גם את כוכבת "וונדר וומן" והפרזנטורית של ישראל בעולם, גל גדות, שמופיעה ברשימה כבר תשע שנים והגיעה למקום ה-12 השנה (עלייה מהמקום ה-15 בשנה שעברה).
יעל שלביה היא הישראלית הבכירה ברשימה והגיעה השנה למקום השביעי ברשימה, זאת לעומת המקום השישי בשנה שעברה והראשון לפני שנתיים. עדן פינס נכנסה למקום ה-71 והמכובד, עם עלייה אדירה מהמקום ה-97 בשנה שעברה, הפעם הראשונה שנכנסה לדירוג).
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    די כל יום גל גדות כמה כסף היא משלמת לכם על הכתבות האילה
    רונה 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא רוצים לשמוע עליה וממנה שתלך חזרה לאמריקה מהמקום שבעטו אותה ממנו
    סגור
  • 1.
    נמאס מהכתבות על גל גדות שתלך לגויי באמריקה שם מקומה ... (ל"ת)
    רונית 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור