מדדים ומחקרים

מכה לנטפליקס: הסדרה החדשה אכזבה בגדול

הסדרה החדשה על הנסיך הארי ואשתו הפרובוקטיבית מייגן מרקל אמנם מעוררת לא מעט עניין בעולם – אך לא מספיק כדי לרשום נתוני צפייה מרשימים. אבל גם הסדרה שבה כבר נתלו תקוות להפוך ל"משחק הדיונון" דובר האנגלית מאכזבת
יאיר מור |  4
נטפליקס (צילום shutterstock)
השיא לא נשבר: "ונסדיי", הסדרה החדשה והמדוברת על הנערה המתבגרת במשפחה ההזויה בעולם, משפחת אדמס, רשמה בשבוע המלא השני שלה בשירות כ-270 מיליון שעות צפייה – מספר מרשים לכל הדעות, אך פחות מזה שהשיגה בשבוע שעבר, ובקושי מחצית מזה שרשמה "משחק הדיונון" בשבוע המקביל לעלייתה בשירות, לפני קצת יותר משנה. בכך נסתם כנראה הגולל על התקוה שסדרת מקור דוברת אנגלית תוכל לשבור בקרוב את השיא  של הלהיט הקוריאני, ולו כדי להראות שלנטפליקס יש את היכולת 'להנדס' תוכן מעניין באופן מיוחד.
למרות הנתון המאכזב (יחסית), "ונסדיי" היא עדיין הסדרה הנצפית בעולם בשבוע שהסתיים ביום ראשון שעבר, גם בעולם וגם בישראל; במקום השני, גם בעולם וגם כאן, נמצאת המיני-סדרה החדשה והמדוברת לא פחות "הארי ומייגן", ששוב מצליחים לעצבן ולסקרן את כל העולם ואחותו; עונה 2 של "פיירפליי ליין" במקום השלישי – שוב, בעולם ובישראל כאחד, וגוררת איתה לצמרת גם את העונה הראשונה, שמדורגת שישית בעולם וחמישית בישראל; "1899" של יוצרי "דארק" הגרמנים במקום הרביעי בעולם, אך השביעי בלבד בישראל; ו"The Unbroken Voice", שאינה זמינה לצפייה כאן, במקום החמישי בעולם.
במקום השביעי בעולם סדרה נוספת שאינה זמינה בישראל – "עד שהכסף יפריד בינינו"; במקום השמיני בעולם והרביעי בישראל עונתה הרביעית של סדרת הריאליטי "חם, לוהט, רותח"; עונה 5 של "הכתר" במקום התשיעי בעולם והשמיני בארץ; ואת העשירייה העולמית סוגרת "בחסות המלכה".
החמישייה השנייה בישראל כוללת גם כמה סדרות שבעולם לא התברגו בצמרת: עונתה השנייה של "חיי מהלכה למעשה", המבוססת על סיפורה האמתי של אישה חרדית שהפכה לאשת עסקים ניו-יורקית, במקום השישי; עונה 6 של "ריק ומורטי" במקום התשיעי; והמחצית הראשונה של עונתה הרביעית של "מניפסט" סוגרת את העשירייה הישראלית, ומסתפקת במקום ה-18 בלבד בעולם.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אי אפשר להבין מהתקשורת מה נכון.
    אביבי 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני יומיים פורסם שזו סדרת ריאלית עם הרייטינג הכי גבוה ברחבי העולם
    סגור
  • 3.
    ניסיתי, משעמם מוות ולא אמין (ל"ת)
    שי 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הם כאחד האדם ושובי לב
    יערה 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבתי ואני מכבדת את אורח החיים האמיתי שלהם. סידרה מצויינת
    סגור
  • 1.
    הארי ומייגן
    רחל 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם לא מענינים היא רוצה פרסום וכסף והוא אידיוט כמו אבא שלו
    סגור