מדדים ומחקרים

עומר אדם בהלם: זו הרשימה שהודח ממנה

לראשונה זה זמן רב, אדם אינו מדורג בין חמשת האמנים הנצפים ביותר בישראל לפי נתוני שירות הווידאו הגדול בעולם, יוטיוב. מי עקפו אותו?
יאיר מור | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
עומר אדם לא נמצא השבוע ברשימת חמשת האמנים הנצפים ביותר על ידי המשתמשים הישראלים ביוטיוב. אז למה אנחנו כותבים את זה, אם הכתבה הזו עוסקת במי שכן נמצא ברשימה? מכיוון שיש שני זמרים שמאז התחלנו להביא את דירוגי המוזיקה בישראל לפי השירותים הבינלאומיים, לפני כשנה וחצי, הופיעו בחמישייה של יוטיוב כל שבוע, ללא יוצא מן הכלל. עומר אדם היה אחד מהם – וכעת, לראשונה מאז מאי 2021, הוא במקום השישי בלבד, למרות עלייה של 7% בכמות הצפיות השבועית הכוללת שלו.
מי שעקפו אותו הם אושר כהן ועדן חסון, עם זינוקים שבועיים של 21% ו-16% ממקומות 6 ו-5 ל- 3 ו-4, בהתאמה, עם למעלה משניים ושני-שליש מיליון צפיות לכל אחד; בשני המקומות הראשונים נותרו אייל גולן (הזמר האחר שנמצא בחמישייה באופן קבוע, ו-90% מהזמן במקום הראשון) ואודיה אזולאי; ובחמישי פאר טסי, עם ירידה קלה של חמישית האחוז בצפיות.
"החיים שלי אחריך", הסינגל החדש של אודיה, זינק בשבוע השני שלו ביוטיוב למקום הראשון בטבלה עם קרוב למיליון צפיות, שהם כ-30% יותר מבשבוע הקודם, והדיח את "קרן שמש" של בניה ברבי, שהיה במקום הזה במשך חודשים; במקום השלישי "האמת" של אודיה; במקום הרביעי זינוק של ארבעה שלבים לצמד היוצרים (חגי ויובל חן) עם "אור"; ו"כינורות" של עדן בן זקן יורד למקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה