מדדים ומחקרים

אבי מעוז נלחם ב"טרלול הפרוגרסיבי" - ומבעיר את הרשת

גם אתם הבעתם דעה בעניין התפקיד החדש של יו"ר מפלגת נעם? אתם לא היחידים. השבוע המונדיאל פינה את מקומו לנושא בוער יותר בקרב החברה הישראלית. זה הנושא הכי חם ברשת בשבוע
מערכת ice | 
אבי מעוז (צילום פלאש90)
אבי מעוז הפך השבוע לנושא הכי חם ברשת. כשמפלגת נעם בראשות מעוז נשלחה לראשונה להתמודד לכנסת בבחירות 2019 א', אף אחד לא שם לב לקיומה. אבל חמש מערכות בחירות תוך שלוש שנים בכוחן לזרז תהליכים של 20 שנה, והנה אותו אבי מעוז מקבל תפקיד סגן שר במשרד ראש הממשלה עם סמכויות מיוחדות בנושא תכניות לימוד חיצוניות בבתי הספר.
מעוז, שנכנס לכנסת לראשונה בבחירות 2021 ושם על המוקד את המלחמה ב"טרלול הפרוגרסיבי", הושם הוא על המוקד הפעם, ובשבוע הסוער בחייו גם היה הנושא הכי מדובר ברשת השבוע: 6,797 דיונים, 17,123 שיחות, ו-98,694 לייקים. כך ע"פ נתוני חברת הניטור סקופר, המתמחה בניטור וניתוח שיח ברשתות החברתיות.
את יריית הפתיחה נתן ראש הממשלה היוצא ויו"ר האופוזיציה המיועד, שכבר מכין את הקרקע לקרבות בכנסת. לפיד כתב מכתב לראשי הרשויות המקומיות וקרא לא לשתף פעולה עם סגן השר מעוז. 
 
אחריו הגיעו שורה של פוליטיקאים ואישי ציבור שהבטיחו שיעמדו בתווך מול מעוז. יחד עם זאת הרשת התמלאה בקרבות ציניים על החינוך הרצוי לילדי ישראל.
 
מי שחטף תגובות על הגינוי שלו לאבי מעוז הוא ראש העיר דליית אל כרמל ואיש התקשורת לשעבר רפיק חלבי. האם מצעד הגאווה יתחיל לצעוד ברחבי המועצה שלו?
 
אבי מעוז נחשב לקיצוני גם בתוך המגזר הדתי, ובכל זאת זכה לתמיכה רחבה בימין, מאחר שלדעת רבים הוא נתפס על נקודה חשובה שהוזנחה לטובת השמאל והפרוגרסיביים במשך שנים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה