מדדים ומחקרים

כמעט מחצית ממשתמשי אפליקציות ההיכרויות מודים שהם עושים את זה

מחקר חדש מצא ש-47% "עיצבו" את האמת או הציגו את עצמם כוזב באופן כוזב באפליקציות היכרויות. החוקרים טוענים, שנוהג זה היה מעט יותר נפוץ בקרב משיבים גברים מאשר נשים (51% לעומת 44%)
מערכת ice | 
אפליקציית דייטינג (צילום freepik)
כמעט מחצית מהאמריקאים הרווקים שמשתמשים באפליקציות היכרויות שיקרו לגבי משהו בפרופיל ההיכרויות שלהם, כך על פי המחקר החדש. הסקר החדש שנערך בקרב 2,004 אמריקאים רווקים שהשתמשו באפליקציות היכרויות, מצא ש-47% "עיצבו" את האמת או הציגו את עצמם כוזב באופן כוזב. החוקרים טוענים, שנוהג זה היה מעט יותר נפוץ בקרב משיבים גברים מאשר נשים (51% לעומת 44%).
לגבי מה אנשים משקרים הכי הרבה? באופן מוזר, מסתבר שהתסרוקת הנוכחית של משתמש - היא הדבר הנפוץ ביותר, שאנשים לא כנים לגביו בפרופיל ההיכרויות שלהם (61%). שקרים על הקריירה הגיעו למקום השני (55%). אחד מכל ארבעה מכל הנסקרים שיקר לגבי גובהו בפרופילים שלהם.
כחלק מהקמפיין, OnePoll הפיקה גם חידון שמטרתו לבדוק את הידע של האמריקאים בעולם ההיכרויות המקוון. על פי המשיבים, טינדר ו-Match.com נמצאו כשני שירותי ההיכרויות הפופולריים ביותר בסביבה שלהם. נמצא כי טינדר הוא השירות האידיאלי ביותר עבור אנשים המחפשים למצוא משהו מזדמן (53%). אם אתם מחפשים להתיישב ולהיכנס למערכת יחסים רצינית, לעומת זאת, הסקר מצא ש-Match.com היא האפשרות הטובה ביותר (36%), ואחריה eHarmony (35%).
בשבוע טיפוסי, המשיב הממוצע יוצר התאמה עם חמישה שותפים פוטנציאליים להיכרויות באפליקציות ובאתרים. המשיב הממוצע גם יוצא לכשלושה דייטים בחודש דרך אפליקציות ההיכרויות והתאמות באתר. למרבה הצער, רק כשליש מהדייטים הללו (36%) הם באמת טובים, לפי הרווקים. 15% מהנשאלים אומרים שהם מחשיבים רק אחד מכל 10 דייטים כדייטים טובים.
זה מייאש במיוחד, בהתחשב שהמשיב הממוצע מבלה גם 16 שעות בשבוע בהחלקה ובגלישה בפרופילי היכרויות אחרים. למרות שאפליקציות ואתרי היכרויות נוחים יותר מאשר לשים את עצמך בחוץ בעולם האמיתי, ייתכן שהם לא הפתרון. ארבעה מתוך 10 נשאלים אומרים שהם למעשה מתחברים חזק יותר עם אנשים שהם פוגשים מחוץ לאפליקציות היכרויות ו-47% מקווים שהם יפגשו את בן הזוג שלהם בסופו של דבר בעולם האמיתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה