מדדים ומחקרים

חברת LG משנה את החוקים: זו חוויית הלקוח החדשה שתקבלו

חברת LG הכריזה על שינויים ארגוניים המיועדים להאיץ את מנועי הצמיחה העתידיים של החברה ולשפר את יכולתה ליצור ערך מוסף וחוויות מובחנים ללקוח
מערכת ice | 
ביתן LG בתערוכת MWC2015 (צילום Karlis Dambrans / flickr)
חברת LG הכריזה היום (ראשון) על שינויים ארגוניים המיועדים להאיץ את מנועי הצמיחה העתידיים של החברה ולשפר את יכולתה ליצור ערך מוסף וחוויות מובחנים ללקוח. החברה מקימה גוף מרכזי חדש, "מרכז חווית לקוחות התאגיד" שידווח ישירות למטה ​הראשי וינוהל על ידי  סגן נשיא בכיר, Lee Chul-baevn, ששימש בעבר כראש המרכז לניהול עיצוב תאגידי.
המרכז יפתח אסטרטגיות ומפות דרכים כדי לטפח חדשנות בכל שלב במסע חווית הלקוח: מתכנון המוצר ושירות הלקוחות ועד למודלים עסקיים עתידיים. מרכז ה-CX יקיף גם את חטיבת האסטרטגיה של CX, שתהיה מופקדת על הגדרה וקידום מטרות ומשימות ליבה של החברה, ואת מרכז מחקר הלקוחות של LSR, לשעבר מעבדת ה-Life Soft Research (LSR). 
בתחום מערכות ההפעלה, ה-Platform Business Center של LG ישחק תפקיד חדש בשילוב ובארגון שירותי LG ThinQ, שנוהלו בעבר במטה הארגוני והעסקי. בראש המרכז יעמוד סגן הנשיא Jung Ki-hyun, שהצטרף לחברה בספטמבר השנה, לאחר שמילא תפקידים באיביי קוריאה וגוגל וכיהן כמנכ"ל Meta בקוריאה.
LG תמשיך להתמקד בשיפור ניהול שרשרת האספקה ​​(SCM) והגדלת יכולות הטרנספורמציה הדיגיטלית (DX). במסגרת זאת, שונה שמו של מרכז הרכש וניהול שרשרת האספקה של החברה, שייקרא מעתה "מרכז התפעול הגלובלי", והוא יקלוט אליו גם את הפונקציות והתפקידים של חטיבת תכנון הייצור, שפעלו עד כה במכון המחקר להנדסת ייצור. 
במטרה לעודד צמיחה נוספת באמצעות ביצועים ארגוניים משופרים, תחזק LG את מערכת קבלת ההחלטות שלה בכל ארבע היחידות העסקיות.
Lyu Jae-cheol, ראש חברת מכשירי חשמל ביתיים ופתרונות מיזוג אוויר (H&A), קודם לדרגת נשיא, מתוך הערכה להצלחתו בשיפור הביצועים ופורטפוליו המוצרים. ליו עבד בתחומים שונים בעסקי מכשירי החשמל הביתיים של LG מאז 1989, לרבות במחלקות המו"פ והייצור.
Eun Seok-hyun, ראש חברת פתרונות רכיבי רכב (VS), הועלה לתפקיד סגן נשיא. בהנהגתו, רושמים עסקי פתרונות רכיבי הרכב של LG יציבות תפעולית עם מבנה רווח והפסד משופר, ותיק עסקי מבוסס הכולל שורת טכנולוגיות ניידות מפתח עתידיות. חברת פתרונות הרכב מקימה גם קבוצת תפעול המנהלת את התפעול המשולב של עסקי רכיבי הרכב החשמלי.
שינוי נוסף עליו הוכרז, הוא החלפת שמות היחידות העסקיות בתחומי מכשירי החשמל הביתיים לשימוש אישי ומכשירי המטבח, שפעלו עד כה כ- "Living Appliance Business" ו-"Kitchen Appliance Business" ל-"Living Solution Business" ו-"Kitchen Solution Business", בהתאמה. שינוי השם מתיישב עם ההתמקדות המחודשת של LG בחדשנות חווית לקוח ומצביע על הדגש הגדול יותר שהחברה שמה על הרחבת התוכן והשירותים.
חברת הבידור הביתי (HE) אמורה להגדיל את יכולתה ליצור ערך ללקוח על ידי הקמת חטיבת מחקר ופיתוח חדשה באינדונזיה, המיועדת לשפר את שיתוף הפעולה בין גופי המו"פ ובין בסיסי ייצור בחו"ל. חברת הפתרונות העסקיים (BS) הקימה חטיבה עסקית חדשה לתחום פתרונות הטעינה, המיועדת  להאיץ את הפיתוח המלא של פתרונות הטעינה של EV שהושק בשנה שעברה. כל המינויים החדשים יכנסו לתוקף ב-1.12, והקידומים יכנסו לתקוף בתחילת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה