מדדים ומחקרים

חברת האנרגיה הישראלית מציגה הכנסות של 94.4 מיליון שקלים

סאנפלאואר מפרסמת את הדו"ח השלישי שלה ומציגה הכנסות של 94.4 מיליון שקלים, בנוסף לכך בדו"ח מוצגים שורת רווחים ארוכה
מערכת ice | 
עליה באנרגיה ירוקה (צילום freepik edit ice)
סאנפלאואר מפרסמת היום (ראשון) את דו"ח הרבעון שלה ומציגה תוצאות חזקות בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2022. לפי הפרסום, הכנסות החברה צמחו לסך של כ- 94.4 מיליון שקלים, ה- EBITDA זינק לסך של 50.7 מיליון שקלים. כמו כן בנטרול הוצאות יזום הסתכם ה- EBITDA המתואם לסך של 73.2 מיליון שקלים.
בחברה מסבירים כי בתשעת החודשים האחרונים הם ישמו את האסטרטגיה העסקית, המתמקדת ביצירת צבר פרויקטים משמעותי בארצות הברית וכתוצאה מכך, הוא עומד כיום על כ-1.1 ג'יגוואט-שעה של אגירה ו-240 מגוואט של PV.
הכנסות החברה בתשעת החודשים צמחו לסך של כ- 94.4 מיליון שקלים, מדובר בגידול של פי 4.7 לעומת 21.1 מיליון שקלים בתקופה המקבילה המקביל אשתקד, ברבעון השלישי לשנת 2022 הסתכמו ההכנסות לסך של כ- 30.1 מיליון שקלים.
רם אורנשטין, מנכ"ל סאנפלאואר התייחס לדו"ח ואמר בין היתר: "לצד התוצאות המרשימות, סאנפלאואר מממשת בהצלחה את התכנית האסטרטגית שלה בדגש על בניית צבר פרוייקטים גדול ואיכותי בעיקר בארה"ב, בדגש על תחום האגירה בסוללות, כניסה לתחום הייזום הסולארי בפולין, השבחה והרחבה של הפורטפוליו הסולארי בישראל ומימוש נכס הנדל"ן ברעננה. אני גאה בצוות המקצועי והמסור של החברה אשר ביחד הגענו להישגים אלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה