מדדים ומחקרים

וילי פוד מזנקת: תחלק דיבידנד של 15 מיליון שקל

"וילי פוד" מפרסמת את תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2022: גידול משמעותי במכירות ביחס לרבעון המקביל ב-2021, החברה רושמת גידול של כ-16.6% במכירות, שמסתכמות לסך של כ-123.9 מיליון שקל ביחס למכירות הרבעון מקביל, שהסתכמו לסך של כ-106.3 מיליון שקל. למרות שחיקה בשיעור הרווח, החברה רושמת גידול בשורת הרווח
מערכת ice |  1
צביקה ויליגר בעל השליטה בוילי פוד (צילום יחצ, עיבוד ice)
חברת "וילי פוד" מפרסמת היום (חמישי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2022 ובהן משקפות תוצאות האסטרטגיה בה היא נוקטת בשנה האחרונה – לסייע לאזרחי ישראל ביוקר המחייה תוך ספיגת חלק מעליות המחיר. מהדוחות עולה כי הציבור מעריך את האסטרטגיה ואת איכות המוצרים – ובוחר להגדיל את סל מוצרי החברה שהוא קונה.
מכירות "וילי פוד" עלו בשיעור של 16.6% והסתכמו לסך של כ-123.9 מיליון שקל, לעומת 106.3 מיליון שקל ברבעון השלישי לשנת 2021. הגידול במכירות נובע בעיקר מהשקת מוצרים חדשים, שיפור הנראות של מוצרי החברה בחנויות, שיפור מערך הסחר והמכירות של החברה וקמפיינים פרסומיים ותקשורתיים בטלוויזיה ובאמצעי תקשורת אחרים. הקמפיין המוביל של החברה ברבעון האחרון עסק בסוגיית האלטרנטיבה על המדף והפתרון שמציעה "וילי פוד" ליוקר המחייה.

החברה רושמת שחיקה בשיעור הרווח הגולמי, שהסתכם לסך של כ- 27.5% וזאת מרמה של 27.7% ברבעון המקביל בשנת 2021. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נובעת מעלייה במחירי סחורות ומוצרים בעולם והחלטת החברה לא לגלגל את עליית המחיר על לקוחותיה במטרה לתת מענה ליוקר המחיה ולהוות חלופה אטרקטיבית באיכות ובמחיר למותגים הוותיקים.
 למרות השחיקה, החברה רושמת גידול ברווח הגולמי שנובע מהעלייה במכירות, כך שהרווח הגולמי של החברה הסתכם לסך של כ-34 מיליון שקל לעומת 29.5 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2021. הרווח התפעולי עלה בשיעור של כ-16.7% והסתכם לסך של כ-9.5 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי בסך של כ-8.2 מיליון שקל ברבעון השלישי לשנת 2021. העלייה ברווח התפעולי נגזרת בעיקר מהעלייה במכירות והעליה ברווח הגולמי. במקביל – אישר הבוקר דירקטוריון החברה חלוקה של דיבידנד בסך 15 מיליון ש"ח לבעלי מניות החברה.
צביקה ויליגר, יו"ר וילי פוד: "ציבור הצרכנים בישראל ממשיך להוכיח שכשיש מוצר מנצח במחיר מנצח – הוא מצביע בידיים ובוחר בו ולא במותג המוכר. אנחנו רואים את זה בעליית המכירות שלנו ב-16% מהשנה שעברה, וביתר שאת ברבעון הזה. הצרכנים רואים ש'וילי פוד' ו'יורו מחלבות אירופה' נותנים אלטרנטיבה על המדף ותמורה אמיתית במחיר ובאיכות ואני משוכנע שהמגמה הזאת רק תלך ותתחזק בדוחות הבאים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כן שרות לקוחות פח אשפה לא חוזרים לא מגיבים
    מישההה 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כסף לשרות לקוחות נורמלי העיקר מפרסמים הכי טובים גועל נפש
    סגור