מדדים ומחקרים

זו המוזיקאית שכבשה את המדינה ב-2021

רשימת האנשים שישראלים חיפשו השנה הכי הרבה כוללת שם מפתיע, של מישהי שלמרות שהשירים שלה מושמעים בכל מקום, בדרך כלל השם שלה נשאר מאחורי הקלעים
יאיר מור | 
מוזיקאית (צילום jcomp / freepik)
גוגל חשפה היום את סיכום השנה במנוע החיפוש הגדול בעולם, ובתוכו רשימות האנשים הכי מחופשים, המחולקות לרשימת האנשים החיים ורשימת האנשים שנפטרו.
בראש רשימת האנשים החיים הכי מחופשים בישראל נמצאת המדליסטית האולימפית לינוי אשראם, שזכתה במדליית זהב בטוקיו. ארטיום דולגופיאט, שעקף אותה והביא מדליית זהב ישראלית ראשונה השנה (ושנייה בהיסטוריה) כשבוע קודם לכן, נמצא רק במקום העשירי.
 
מקומות רבים ברשימת האנשים המחופשים הוקדשו לאנשים מוכרים שהואשמו בהטרדות מיניות: מייסד זק"א, יהודה משי-זהב, במקום השני; סוכן הדוגמניות שי אביטל במקום השלישי; והסופר החרדי חיים ולדר במקום החמישי.
למקום הרביעי הגיעה המוזיקאית תמר יהלומי, שנחשפה לאחרונה כבת זוגתה של הזמרת הלאומית שרית חדד וזכתה לעניין גבוה בהרבה מכפי שהיא זוכה לו ביום-יום כמי שכותבת שירים לכמעט כל הזמרים בישראל, ואף הוציאה כמה שירים משלה.
נפתלי בנט, שהגיע השנה ממעמד של ראש מפלגה קטנה באופוזיציה לראש הממשלה למרות שמספר המנדטים של מפלגתו לא עלה באופן משמעותי בבחירות 2021, נמצא במקום השישי.
במקומות השביעי והשמיני נמצאים שני אנשים שעברו גיהנום עלי אדמות: שירה איסקוב, שעברה ניסיון רצח אלים במיוחד על ידי בעלה, ואיציק סעידיאן, נכה צה"ל שהצית את עצמו במהלך הפגנה על היחס לאלה שיצאו מהשירות הצבאי עם טראומות קשות.
ובמקום התשיעי נמצאת נציגתנו לאירוויזיון 2021, עדן אלנה.
ברשימת האנשים שפטירתם הביאה לעניין רב בהם במהלך השנה, המקרה שזעזע את המדינה יותר מכולם לפי גוגל הוא זה של דיאנה רז, שנורתה למוות אחרי בעלה השוטר.
במשבצות 2 ו-3 ברשימה נמצאים שני ידוענים שנפטרו בנסיבות פחות יוצאות דופן, אך עקב הפרופיל הגבוה שלהם בציבוריות הישראלית גרם למותם לעורר רושם רב – אשת הפרסום והעסקים יפית גרינברג והכתב הצבאי רוני דניאל.
הרביעי ברשימה הוא איש הנדל"ן אלדד פרי, שנרצח על ידי לקוח מתוסכל. אחריו נמצאת תמר עמר; ששמה קץ לחייה בקיץ האחרון; במקום השישי החייל בראל חדריה שמואלי, שנרצח על ידי טרוריסט בגבול רצועת עזרה בירייה מטווח אפס; השביעי הוא השחקן אלון דהן; השמיני הוא השחקן יובל סטוניס; התשיעי הוא ארז ארג'ונה, שהתאבד כדי להימנע מהשלכות תחקיר על עבירות מין; והעשירי הוא איש הטלוויזיה ותעשיית הבידור צבי שיסל.
בעולם' האדם המחופש ביותר הוא השחקן אלק בולדווין, שירה למוות בצלמת ומכחיש כי לחץ על ההדק; אחריו הצעיר קייל ריטנהאוס, שהועמד לדין על רצח מפגיני "חיי שחורים נחשבים" שניסו לפגוע בו; שחקן הכדורגל כריסטיאן אריקסן; הספורטאי טייגר וודס; הספורטאית סימון ביילס; נשיא ארה"ב ג'ו ביידן; הטניסאית אמה רדוקאנו; השוטר דרק שובין, שהואשם ברצח ג'ורג' פלויד, שהיווה את אות הפתיחה למחאות "חיי שחורים נחשבים" לפני שנה וחצי; הספורטאי הנרי ראגס; והשחקן והקומיקאי פיט דייוידסון, שהוא החבר החדש של קים קרדשיאן.
האנשים שמותם בלט בחיפושים העולמיים הם הראפר והשחקן DMX; הבלוגרית גבי פטיטו, שנרצחה ככל הנראה על ידי בן זוגה; הזמרת מריה מנדוזה, שנהרגה בחודש שעבר בהתרסקות מטוס; הנסיך פיליפ, שמת לפני 8 חודשים; בראיין לונדרי, בן זוגה של גבי פטיטו, שלפי החשד רצח אותה והתאבד כשהתברר לו שהוא החשוד המרכזי; הזמר הברזילאי MC Kevin, שמת בנפילה ממרפסת בית מלון; הפושע הברזילאי לזארו ברבוסה דה סוזה, שנהרג בחילופי יריות עם המשטרה; העיתונאי ההולנדי פיטר דה-פריס, שמת בעקבות התנקשות בחייו; איש הטלוויזיה הברזילאי פאולו גוסטאבו, שמת בתחילת השנה מנגיף הקורונה; והשחקנית הלן מקרורי (נרקיסה מאלפוי בסרטי "הארי פוטר") שנפטרה מסרטן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה