מדדים ומחקרים
ישראל בפאניקה: עד כמה אנחנו מודאגים ממכסי טראמפ?
בעקבות תוכנית העלאת המכסים לייבוא סחורות לארצות הברית, השווקים בכל רחבי העולם נמצאים הטלטלה שלא פוסקת. מתוך כך נבדק כמה פעמים הישראלים הזכירו בחודשים האחרונים את המילה "מכסים" ברשתות החברתיות
לאחר שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, הכריז על תוכניתו להעלאת המכסים על ייבוא מוצרים מחוץ לארה"ב, בכל רחבי העולם נכנסו לפאניקה בנוגע למצבם הכלכלי. טראמפ קבע מכסים חדשים שהנמוכים ביניהם עומדים על 10% למדינות כמו מצרים וטורקיה, והגבוה ביותר עומד על 46% לויאטנם, כאשר המכס על ישראל עומד על 17%.
בעקבות כך נבדק כמה פעמים הישראלים התייחסו למילה "מכסים" ברשתות החברתיות בין החודשים ינואר עד אפריל. הנתונים מציגים שבחודשים ינואר עד מרץ המילה "מכסים" הוזכרו 273 פעמים, לעומת חודש אפריל בו המילה הוזכרה 1,569 פעמים, מדובר בגידול של 475%. כך פורסם על ידי יפעת מחקרי מדיה.

קרדיט: יפעת מחקרי מדיה.
.jpeg)
בתמונה: יהונתן בגס מנהל מחקר ביפעת מחקרי מדיה. קרדיט: צילום פרטי.
יהונתן בגס מנהל מחקר ביפעת ויגו אמר: "ההכנות האמריקאיות והישראליות למלחמה בגרעין האיראני נעלמות מהשיח ברשת, נוכח מלחמת הסחר של טראמפ שתופס את הקשב והעניין של הציבור".
נציין כי הימים האחרונים בכל רחבי העולם מתעסקים סביב תוכנית המכסים של טראמפ, זאת כאשר מניות, מטבעות, ומטבעות קריפטו איבדו ערך רב בימים בודדים, בנוסף לשוק הרכב בו חוששים מהמהלך ודיווחים על העלאת מחירי האייפונים.
עוד ב-
נתונים של חברת ויגו - מבית יפעת. החברה המובילה בישראל לניטור וניתוח מידע מהרשתות החברתיות/
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



