מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם בראש, נס וסטילה הדיחו את נועה קירל

דירוג ספוטיפיי של ice: עומר אדם ממשיך לשמור על מעמדו כזמר המואזן ביותר בישראל. לצד זה, "באמפרים" של נס וסטילה עוקף בפער קטן את נועה קירל ואושר כהן | כל הפרטים
מערכת ice | 
עומר אדם, בילי אייליש (צילום פלאש 90/ דוד כהן, shutterstock)
הלהיט החם של נס וסטילה "באמפרים", כבש את הקהל הישראלי ואת המקום הראשון בדירוג השירים המואזנים ביותר בספוטיפיי ישראל עם 426,431 האזנות. אחריהם, הדואט המרגש של נועה קירל ואושר כהן "אין אותי" שלמרות הביקורת המאוכזבות לו הוא זכה מצד מבקרי המוזיקה ושדרני הרדיו, נדמה שהקהל דווקא אהב אותו, כאשר השיר הגיע אל המקום שני עם 426,262 האזנות.
אל המקום השלישי בטבלה הגיע הסינגל החדש של איתי לוי "מערב ראשון" שכזכור כבש את המקום הראשון בדירוג היוטיוב השבועי של ice. כעת, שירו של לוי הגיע ל-381,162 האזנות. "רוז" של פאר טסי מתוך האלבום "רדיו שטח 2", הגיע אל המקום הרביעי עם 375,097 האזנות. אושר כהן, סוגר את הרשימה עם 319,976 האזנות.

למרות ההצלחה הגדולה לא הוא זוכה, טסי לא ערער את מעמדו של עומר אדם, שזוכה בתואר הזמר המואזן ביותר השבוע. מיד אחריו, במקום השני בקטגוריית האמנים המואזנים ביותר בספוטיפיי ישראל נמצא טסי שללא ספק נמצא באחת התקופות הטובות ביותר בקריירה שלו. במקום השלישי נמצא אושר כהן ולאחריו אייל גולן שבדומה למצבו בדירוג היוטיוב השבועי, גם כאן הוא מאבד גובה. מי שסוגר את הטבלה הוא הזמר אושר כהן.

באופן לא מפתיע אלבומו השמיני של פאר טסי "רדיו שטח 2", מככב גם כאן בראש. אחריו במקום השני בילי אייליש, שממשיכה לככב בדירוג בזכות אלבומה השלישי והמעולה Hit me hard and soft" שיצא לפני חודשיים.
 טונה שומר על הנוכחות הקבועה שלו בדירוג בזכות האלבום "מזרח פרוע" וכעת הוא ניצב במקום השלישי. "אלבום 2" של עדן חסון ניצב במקום הרביעי ואת הרשימה סוגר אלבומו עומר אדם עם "Omer" שיצא ב-2020.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה