מדדים ומחקרים

מספר שיא של נציגים לציונות הדתית בכל רחבי הארץ

במפלגת הציונות הדתית מביעים סיפוק רב מנתוני האמת של תוצאות הבחירות המקומיות שממשיכים לזרום וכבר כעת ניתן לומר שעשרות נציגים של המפלגה נכנסו למועצות הערים ומליאות בכל רחבי הארץ ומדובר במספר שיא של נציגים במועצות הערים של מפלגה דתית לאומית אי פעם
דוד זולדן |  1
הבחירות לרשויות המקומיות 2024 (צילום מפלגת הציונות הדתית)
בין הרשויות בהן הציונות הדתית הכניסה נציגים ניתן למנות את ירושלים, חיפה, בית שמש, פתח תקווה, ראש העין, רחובות, תל אביב, רעננה, ראשון לציון, נהריה, יהוד, צפת, טבריה, ערד ועוד עשרות רשויות ברחבי הארץ כולל מקומות בהם נכנסו לראשונה אחרי עשרות שנים רשימות של המפלגה כמו טירת הכרמל וחולון.
במפלגה מרוצים גם מכך שראשי ערים ומועצות מטעמם ובתמיכתם הצליחו להיבחר כמו ללו זוהר בקרית מלאכי, אלירם אזולאי בהר חברון, יוסי אסרף בגבעת זאב, תומר גלאם באשקלון, אורי קלנר בגולן ועוד. בעיר אלעד שם התרחש מאבק צמוד בין יהודה בוטבול לראש העיר פרוש, תמיכתה של הציונות הדתית היוותה את לשון המאזניים שהוביל לניצחונו של בוטבול בעיר.
מהנתונים שעוד ממשיכים לזרום ייתכן גם כי נציגי המפלגה עוזאל ותיק שכרגע מוביל בקדומים ייבחר וכן יאיר שטבון עלה לסיבוב שני בבחירות באריאל. הישג נוסף שמציינים בגאווה במפלגה זה כניסתן למועצות של נשים מובילות מטעם המפלגה שהובילו את הרשימות בירושלים, חולון, בנתיבות, מעלה אדומים גבעת זאב ומקומות נוספים.
שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ': "אנחנו מודים לעשרות אלפי המצביעים שנתנו את האמון שלהם במפלגה ובנבחרי הציבור שלנו ברשויות המקומיות. הגענו להישג שיא מרשים והיסטורי והבאנו את ההצלחה מהבחירות הארציות גם לבחירות המקומיות. הנציגים שלנו  יפעלו במחויבות למען הבוחרים והציבור, וכפי שרבים מהם שירתו את המדינה בחודשים האחרונים בחזית במלחמה כך בשנים הקרובות ישרתו גם ברשויות המקומיות בנאמנות את כל עם ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחחחחחחחחחחחח
    אריה 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בניתם על כשלון למחנה היהודי הימני האמוני וקיוויתם למומנטום..האמת התפוצצה לכם בפרצוף. בוקר טוב יאיר לפיד כמה סוכר כמה סוכר
    סגור