נדל"ן ותשתיות

התחדשות עירונית בירושלים: מאות דירות צפויות להיבנות בקרוב

ירושלים ממשיכה לצמוח: התוכנית להפקדה לפרויקט של "יובלים" ו"בית ירושלמי" שאושרה, כוללת בניית 185 יחידות דיור בשכונת קריית חיים. אבישי מאירוביץ, סמנכ"ל שיווק, קבוצת בית ירושלמי: " תנופת ההתחדשות בירושלים ממשיכה גם בימים אלה"
מערכת ice | 
נדל"ן בארץ (צילום shutterstock, vecteezy)
על אף השלכות המלחמה הידועות, בימים אלו מתפרסמים פרויקטי נדל"ן ובנייה רבים ברחבי הארץ. אחד מפרויקטי הנדל"ן המדוברים, צפוי להיבנות בירושלים. הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ירושלים, המליצה השבוע להפקדה בוועדה המחוזית, תוכנית של "קבוצת יובלים השקעות בע"מ" ו"הבית ברמות" מקבוצת "בית ירושלמי בע"מ", לבניית מגדל מגורים, וכן שטחי מסחר ומוסדות ציבור בשכונת קריית מנחם בעיר.
פרויקט הנדל"ן צפוי להיבנות בירושלים, בשכונת קריית מנחם אשר שטחה של תוכנית הבנייה ומשתרעת על שטח של 2.2 דונם. עורך התוכנית הוא אדריכל קרלוס פרוס ממשרד "קרלוס פרוס". על התכנון אחראי משרד אייזנסון. במסגרת התוכנית, מבנה מגורים בן 4 קומות ובו 56 יחידות דיור ייהרס ובמקומו ייבנה מגדל מגורים בן 37 קומות, אשר יכלול 185 יחידות דיור.
אבישי מאירוביץ, סמנכ"ל שיווק, קבוצת "בית ירושלמי", סיפר על פרויקט הנדל"ן החדש: "תנופת ההתחדשות בירושלים ממשיכה גם בימים אלה וקבוצת בית ירושלמי שמחה וגאה להיות כוח מוביל במגמה הזאת. אני מברך על קידום הפרויקטים בעיר גנים ובקרית מנחם, שיכללו שטחי ציבור ומסחר, לרווחת והנאת תושבי ירושלים".
עיריית ירושלים, הגיבה על התחדשות הבנייה בימים אלו: "מדובר בתוכנית המציעה בניית מבנה המגדיל את היצע יח"ד באופן משמעותי בשכונה המיועדת להתחדשות עירונית, וזאת בשילוב מסחר ומוסדות ציבור לרווחת התושבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה