נדל"ן ותשתיות

ראש עיריית נתניה חוגגת בענק: "אפשר לבנות בניינים"

מרים פיירברג נכחה בסוכת ענק שהוקמה בבית הילדים אמונה בעיר, יחד עם אישי ציבור, משפחות וקבוצות מחו"ל. בנאום שנשאה באירוע הודתה בהתרגשות: "אני קודם כל עובדת סוציאלית, גאה בבית המיוחד והבלתי רגיל הזה ואוהבת את הילדים המקסימים והצוות"
מערכת ice |  9
מרים פיירברג בסוכת הילדים (צילום תנועת אמונה)
מדי שנה אנו נחשפים לעוד ועוד סוכות ייחודיות, אך נראה שאחת מהסוכות הייחודיות בארץ היא סוכת ענק שהוקמה בבית הילדים אמונה ע"ש צבע אלעזרקי בנתניה. מדובר ב-450 מ"ר אליה נוהרים מאות חוגגים במהלך שבוע החג כדי לחגוג את החג עם הילדים שמתגוררים בבית הילדים.
השבוע גם התקיימה במקום שמחת בר המצווה של בנו של הזמר החרדי האמריקאי הנודע, יעקב שוואקי שאמר כי "בית הילדים הוא מקום מרגש של שיא החסד. אני זוכה לראות שנים של בוגרים שבונים משפחות לתפארת". יחד עם אישי ציבור, משפחות וקבוצות מחו"ל תומכי בית הילדים שהגיעו לחגוג עם הילדים את שמחת בית השואבה. בחגיגות שבסוכה משתתפים כל ילדי בית הילדים, הצוות, בנות השירות, המדריכים, בנות מדרשת MTC ובוגרים ובוגרות של הבית.
גם ראש עיריית נתניה מרים פיירברג הגיעה לשמוח עם הילדים והתייחסה בדבריה לחיבור שלה לבית הילדים: "לפני שאני ראש עיר, אני קודם כל עובדת סוציאלית. זה משהו שנמצא אצלי ב-DNA. לכן, כבר מיומי הראשון כראש העיר של נתניה, שמתי בקדמת השולחן את שני הדברים החשובים ביותר בעיניי – ראשית, הדאגה לחלשים, ושנית החינוך. ברגע ששני עמודי התווך האלה חזקים ואיתנים, ברגע שיש את שתי התשתיות האלה – עליהן אפשר לבנות הכל: בניינים, תוכניות, יוזמות, ומעל הכל – חברה תקינה".

"מודל שמיישם את תפיסת העולם שלי". סוכת הילדים נתניה (צילום: תנועת אמונה)
"אתם יכולים להבין מכך", הוסיפה פיירברג, "למה אני כל כך מעריכה ואוהבת את בית הילדים הזה. כי הוא מודל שמיישם את תפיסת העולם שלי, כשהוא שם את הרווחה והחינוך מעל הכל. אני גאה בבית המיוחד והבלתי רגיל הזה, ששמו הולך לפניו, והוא משמש כמודל חיקוי למוסדות ילדים אחרים בארץ ובעולם. כן, אני ממש אוהבת. אוהבת את כל מה שנעשה פה, אוהבת את הילדים המקסימים, את הצוות, ואת כל מי שקשור לבית הזה ועושה למענו – כדוגמתכן, נשות אמונה נתניה הנפלאות".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מעניין מה התמורה שלה בכל פרוייקט נדלני בנתניה ? (ל"ת)
    לא סחבק ש'ך 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    תתביישי לך. לפני בחירות הכל נאמר. אפס התיחסות לשכונות ה
    פשוטי העם 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יצרת ריכוז כמו גטו בשכונה ד"ר סטופ תסעי לשם פעם . תראי איך נראים גוקים בגודל כדור טניס. ילדים שגרים בבתים עם סדקים. ממש סכנה תתביישי לך ההסטוריה תזכור אותך ככה
    סגור
  • 6.
    בניית בניינים רבי קומות מדאיגה אותנו,
    בלה 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ישראל ברובה נהפכה להיות מדינת מנהטן, כל האדמות נכבשו ע״י טייקונים וראשי ערים הבנייה הגבוהה בלתי נסבלת צפיפות רבה פקקים נוראים במקום לפזר אוכלוסיה במרחבי ישראל בנו באופן מחפיר בניה גבוהה שמועילהנאק לקבלנים עיריות
    סגור
  • 5.
    האהבה מסנוורת אותה
    יוסי מנתניה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מרוב שהיא (לפחות ככה היא אומרת) אוהבת את נתניה, סמאו וטחו עיניה מלראות את זוהמת המדרכות והאין גנים ציבוריים. גם כל המדרכות שהיא החליפה עכשיו לקראת הבחירות - חלק גדול מהמרצפות כבר שבוכ וכ, עקום. לא טוב היות האדם מכור לאהבתו
    סגור
  • 4.
    ראש העיר
    יוסי בן בנימין מכפר 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אישה אדירה הלוואי שכל ראשי הערים ילמדו ממנה 10 אחוז עלי והצלחי ושתהיי בריאה מי שדואג לשקופים והחלשים צריך להיות אדם מיוחד ואת אכן כזאת שנה טובה ועשיה מבורכת
    סגור
  • 3.
    מרים ושות' מכבים את נתניה
    לילי 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לאט לאט הופכים את נתניה לחרדית. כל בנין עזוב הפך לישיבה או בי"כ. בי"ס יהודה הנשיא לשעבר גם קיבל אופי דתי. הדתיים משתלטים על נתניה בחסות מרים!!!
    סגור
  • ראשת העיר
    אזרח שאיכפת לו 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עשתה היטב לביתה. צריך לזכור שלפני שנים הסגן החרדי שלה הורשע בשוחד.
    סגור
  • 2.
    למה אין מרים פיירברג בחדרה (ל"ת)
    במקום כל "הגברים" 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    המבין
    ציון זאדה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראש העיר שלי הכי טובה שיש ומנסה תמיד לשפר ולתת ולהקים פרויקטים גדולים ומחדשת את מה שלא ניראה טוב וזה לתושבי נתניה מעולה אוהב אותך מירים ומקווה שתעלי גבוה.
    סגור