נדל"ן ותשתיות

מנכ"ל משרד השיכון והבינוי אופטימי: "מחירי הדירות ימשיכו לרדת"

מנכ"ל משרד השיכון והבינוי, יהודה מורגנשטרן, טען כי "מחירי הדירות ימשיכו לרדת בשנים הקרובות" ושלח מסר לקבלנים: "יבינו שהם צריכים להוריד מחירים יותר"
מערכת ice |  9
מחירי דירות (צילום פלאש 90/ גיל יערי, pexels)
מנכ"ל משרד השיכון והבינוי, יהודה מורגנשטרן, ערך ראיון מסקרן במיוחד ב"ישראל היום", במסגרתו טען כי המגמה של מחירי הדירות שיורדים בקצב איטי בעקבות האינפלציה והעלאות הריבית המתמשכות תימשך בשנים הקרובות.
"אם אנחנו נמשיך לייצר ולהגדיל היצע, ואנחנו מצליחים כרגע לייצר את ההיצע, אני לא חושב שאנחנו נפגוש עליית מחירים", טען יהודה מורגנשטרן שנשמע אופטימי למדי בכל הנוגע למחירי הדירות בישראל, זאת על עף העובדה שצעירים מתקשים מאוד לקנות כאן דירות ולעמוד בעלויות הגבוהות שמלוות עם לקיחת המשכנתא, בטח שהריבית כל כך גבוהה.
יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל משרד השיכון והבינוי, נשמע אופטימי במיוחד כשטען כאמור כי מחירי הדירות בישראל ימשיכו במגמת ירידה גם בשנים הבאות. יהודה מורגנשטרן סיפר: "אני חושב שמגמת ירידת המחירים תימשך פה, לא רק בשנה הקרובה אלא בשנים הקרובות". 
יהודה מורגנשטרן גם לא שכח להזכיר את הקבלנים, ושלח להם מסר כי לא תישאר להם ברירה, אלא להוריד את מחירי הדירות בעצמם כשאמר: "הקבלנים יבינו שהם צריכים להוריד מחירים יותר".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אז מי שקנה דירה ויקבל אותה בעוד 3 שנים יפסיד? (ל"ת)
    הכל טוב 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מה שיירד הוא ההיצע והריבית והמחירים יזנקו
    אור 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ברגע שהמדד יתמתן והריבית תתחיל לרדת, נראה כאן ביקוש מתפרץ שיפגוש היצע מוגבל. התוצאה שתהיה עליות מחירים
    סגור
  • 5.
    מחירי הדירות בירידה
    מורגנשטרן 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנכ"ל מעולה יודע את העבודה היטב הוא מכיר מספר שנים את מחירי הדירות . אוזן קשבת מכיר היטב את כל משחקי הקבלנים שמתעשרים על חשבון זוגות צעירים וחסרי ישע ואנשים שמשרתים את המדינה בצהל. פשוט מאד מקבלים מחירי קרקע במחיר מוזל מה שנשאר רק לעשות את בסיס הבנין ואם בונים 12 או 14 או 16 או 18 או 20 כל קומה עולה לקבלן גרושים והם תוקעים מחירים במליונים ואני לא יודע איך הקבלנים וגם הבנקים נותנים סכומים מפחידים של משכנתאות.
    סגור
  • 4.
    צינורות היניקה בנקים וממשלה
    אבי1 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני ממש בז לבנקים ולמיסי הממשלה על מוצר יסודי לכל אדם פאקינג קורת גג איפה לישון עשו מיזה מערכת יניקה מאזרחים קשיי יום שמעבידים אותם בפרך ועבדים להם את הנשמה בושה שבני אנוש מסוגלים לעשות זאת לבני אנוש אחרים אתם פשוט ערפדים מוצצי דם וכסף
    סגור
  • 3.
    יאלה, שיהיה בהצלחה. סומכים עליכם! (ל"ת)
    אבי 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חה חה חה
    סיפולוקס השני 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ובסוף יושב החרדי, בדירה שהאוצר סבסד (גם באופן ישיר וגם דרך פטור ממס ומפיקוח ל-״גמ״ח״), עם מישרה ציבורית שמשרתת רק את המגזר שלו, עם מימון ציבורי לחינוך ילדיו הרבים, לתחב״צ, לשירותים עירוניים וכו׳. ולא מבין מדוע החילונים מתנגדים לו. בטח בגלל שהם אפיקורוסים. כך הרי כתוב בעלוני השבת שבבית הכנסת.
    סגור
  • מחירי דירות
    יוסי 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחירי הדירות ירדו לחרדים
    סגור
  • מספר 2 צודק
    חה חה חה 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יעשו מה שרן כהן עשה דיור צבורי כל המחירים יהיו נורמלים כמו בעולם . ממש המסכן,מסכן,העשיר יתעשר, ממש כמו בפרקי אבות תעזרו לכל המסכנים ,אני אומר לכם מניסיון ניהול 50 שנה שיחזרו מה שהיה פעם דיור ציבורי יוריד מחירי דיור ויהווה תחרות הגיונית וכנה נגד כל הקבלנים. הם מנצלים שאין דיור צבורי לכן הקבלניםמנצלים זאת. מה קרה?העכשיו הקבלנים בקשיים בגלל שלא קונים מהם דירות ,פתאום אתה שומע שהם בקשיים. תהיו מצואותיים ההמצאה להפוך את מחירי הדירות לשקלים פעם זה היה 130000 דולר או 120000דולר תרגמו את זה לפשע 3000000 מליון וכו
    סגור
  • 1.
    תחזירו את הדיור ציבורי
    רוזי 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הרסתם לנו את התקווה לבית 50 שנה מחכים. ממשלה הזאת צוחקת על החלש והעני והזקן. גולדקנופף ומורגנשטגן לא יודעים מה זה להיות בלי בית. כל הכבוד לרן כהן שייסד את הדיור הציבורי. ה' ישמרהו ויחיהו.
    סגור