נדל"ן ותשתיות

עלייה בכל המדדים: מי שבע מסכמת חציון ראשון מוצלח

תאגיד "מי שבע" מסכם את החציון הראשון של שנת 2023 בהיבטי איכות השירות: קיימת עלייה של 8% בשימוש בשירותים הדיגיטליים בהשוואה לחציון העליון אשתקד ועלייה של 5% שביעות רצון תושבי באר שבע ואופקים מהשירותים אותם מקבלים
מערכת ice | 
עובדי מי שבע (צילום מי שבע)

התאגיד האזורי למים וביוב "מי שבע" באזור הדרום מסכם את החציון הראשון של שנת 2023 עם עמידה בכל היעדים המרכזיים בתחום השירות, יעדים אלה נקבעים מדי שנה במסגרת התוכנית השנתית של התאגיד תוך התמקדות בשיפור חווית לתושבים בכל ערוצי השירות. שיפור בזמני ההמתנה ובביעות רצון התושבים, עידוד השימוש בשירותים הדיגיטליים וחתירה לשירות יעיל, מקצועי ואמין.

בחציון זה נרשמו 21, 691 פניות באמצעות הטפסים הדיגיטליים, כ-27% מכלל הפניות, קיימת עלייה של 8% בשימוש השירותים הדיגיטליים לתושבי באר שבע ואופקים, עוד עולה מהנתונים בנוסף כי בחציון הראשון של השנה זמני ההמתנה במרכזי השירות בבאר שבע ואופקים עומדים על ממוצע של 1.27 דקות לעומת השנה שעברה אז עמד על 2.26 דקות בממוצע- ירידה של 67%, גם בסקר שביעות הרצון רשם התאגיד עלייה של 5% בחציון הראשון של 2023 לעומת השנה הקודמת.
 


אינג' מריו לובטקין מנכ"ל "מי שבע" מסר: "שיפור איכות השירות לתושב נמצא בראש סדר העדיפויות של התאגיד ונתוני החציון הראשון של השנה מראות זאת באופן הטוב ביותר, השימוש במגוון השירותים הדיגיטליים לצד מדד שביעות הרצון בקרב תושבי באר שבע ואופקים מעידים על המשך אמון התושבים בתאגיד, נמשיך לפעול למען שיפור השירות בכל התחומים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה