נדל"ן ותשתיות

פרויקט בוטיק חדש בנחלת יצחק יוצא לדרך: כמה יעלו 4 חדרים?

החברות גרופית ובונה טל מודיעות על תחילתו של פרויקט התחדשות עירונית שקיבל היתר ויצא לשיווק בנחלת יצחק בתל־אביב. הפרויקט נמצא ברחוב זימן יוסף ויכלול בניין בוטיק פינתי בן תשע קומות ו-18 דירות. דירה בקומה השנייה מוצעת במחיר של כ-3.9 מיליון שקל
מערכת ice | 
פרויקט זימן יוסף (צילום אוהד וסרמן)
החברות גרופית ובונה טל מודיעות היום (ראשון) על תחילתו של פרויקט התחדשות עירונית שקיבל היתר ויצא לשיווק בנחלת יצחק בתל־אביב. הפרויקט נמצא ברחוב זימן יוסף ויכלול בניין בוטיק פינתי בן תשע קומות ו-18 דירות. בכל קומה יהיו שתי דירות שיפנו לחזית הרחוב, לצד מרתף חניה בן שלוש קומות תת קרקעיות וחניה רגילה לכל דירה. הבנייה תתחיל בעוד כארבעה חודשים והאכלוס יתבצע כ-36 חודשים מההריסה.
כל הדירות שיוקמו בפרויקט יהיו בעלות ארבעה חדרים, וכן תיבנה דירת גן ופנטהאוז עם אותו מספר חדרים. הפרויקט תוכנן על ידי משרד קון וסרמן אדריכלים, ומתאפיין בעיצוב אדריכלי מודרני. התמורות לבעלים כוללת את הנאמר מעלה והגדלת שטח הדירה בכחמישה מ"ר. השיווק החל בימים אלו ודירה בקומה השנייה מוצעת במחיר של כ-3.9 מיליון שקל.
השכונה של הפרויקט נמצאת במזרח העיר ומאופיינת בבנייה רוויה לצד בנייה חדשה, מבני ציבור שכוללים גני ילדים, ספריה עירונית ועוד. השכונה ממוקמת בסמוך לערים גבעתיים ורמת גן, ולה גישה קלה ומהירה לנתיבי איילון ולצירי תחב"צ.
לדברי עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית: "נחלת יצחק היא שכונה מבוקשת מאוד, בקו התפר בין תל אביב לגבעתיים, שכונה שקטה ונעימה מחד ובעלת קרבה יוצאת דופן למתחמי התעסוקה המרכזיים בעיר ולצירי התנועה מרכזיים מאידך. עיקר המתעניינים המגיעים אלינו הם יודעי דבר המתגוררים כבר כיום באזור או בקרבה אליו, ורוצים לשמר את איכות החיים ולעבור לבניין חדש במרחק הליכה קצרה ממקום העבודה".
אריה טל, מנכ"ל משותף ובעלי חברת בונה טל מהנדסים, הוסיף: "מגורים ברחוב נהלל בנחלת יצחק פותחת את אפשרות ליהנות משני העולמות – מגורים באזור השומר על אופיו בשילוב עבודה באזורי התעסוקה של תל אביב או גבעתיים. השכונה נמצאת בקרבה למגדלי המשרדים של רחוב יגאל אלון ותוצרת הארץ ולסיטי של גבעתיים מצפון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה