נדל"ן ותשתיות

לא מתפנים: זה הסכום עליו ויתרו בני הזוג

בכמה הייתם מסכימים למכור את ביתכם? זוג אוסטרלי מסרב, כבר למעלה מעשור, למכור את ביתו בסכום שהגיע ל-50 מיליון דולר. מי מתעקש לקנות את הבית ולמה בני הזוג מסרבים, הכול בפנים
מערכת ice | 
הבית (צילום 7 News)
בשנים האחרונות תנופת הפינוי-בינוי בישראל תופסת תאוצה ומצריך את אישור התושבים לצורך הביצוע. המטרה – לבצע התחדשות עירונית, בתים חדשים ובטוחים יותר והגדלת מספר הדירות באזור ומתן מענה לגידול באוכלוסייה.
באוסטרליה, משפחה אחת מסרבת למכור את ביתה כאשר בשנים האחרונות נבנית שכונה חדשה מסביב לשטח ביתה. לאחרונה, הם סירבו להצעה בגובה של 50 מיליון דולר לרכישת שטח ביתם בגודל של כ-20 דונם, כך פורסם ברשת 7News המקומית.
בני הזוג זמיט, בעלי הנכס, ציינו כי אינם מוכנים למכור את ביתם בעד שום מחיר. לאורך השנים האחרונות, בתים חדשים מוקמים בעיר Quakers Hill וסובבים את שטחם של בני הזוג, אשר נשארים איתנים בדעתם. שכניהם, למרבה ההפתעה, דווקא מרוצים מעקשנותם של הזוג ותומכים בהם.
היזמים מעריכים כי בשטח של בני הזוג ניתן להקים כ-50 בתים, אך בעלת הבית, דיאן, נשארה נוסטלגית ואמרה "כל בית היה ייחודי והיה כל כך הרבה מקום – אבל זה נגמר. זה פשוט לא אותו דבר".
רוב השטחים בסביבתם של בני הזוג נמכרו כבר בשנת 2012, בעיר הנמצאת כ-40 מהעיר סידני. מאז ועד היום האזור עבר שינוי משמעותי והפך לפרבר משגשג, במקום האזור הכפרי אליו התרגלו בני הזוג זמיט.
אז האם ימצא הסכום שבני הזוג יסכימו לו או שהבית שלהם יישאר כסימן לעבר פשוט יותר? רק הזמן יגיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה