נדל"ן ותשתיות

העיר המבוקשת במרכז מתחדשת: זה הפרויקט המסקרן שייבנה

העיר לוד מתחדשת: פרויקט בן שמן של חברת ניצני מבשרת בשכונת נופי בן שמן החדשה בלוד יוצא לדרך: הפרויקט יהווה את פרויקט הדגל החדש של החברה ובמסגרתו יבנו 144 יחידות דיור, במגדל שיתנשא לגובה 23 קומות, יבנו 103 יחידות דיור ו-41 יחידות נוספות יבנו בבניין סמוך בן 10 קומות
מערכת ice |  4
לוד (צילום ויקיפדיה)
לאחרונה התקבל היתר חפירה והחלה הקמתו של פרויקט ניצני בן שמן של חברת ניצני מבשרת, בשכונת נופי בן שמן החדשה בלוד. הפרויקט יהווה את פרויקט הדגל החדש של החברה ובמסגרתו יבנו 144 יחידות דיור, במגדל שיתנשא לגובה 23 קומות, יבנו 103 יחידות דיור ו-41 יחידות נוספות יבנו בבניין סמוך בן 10 קומות.  86 מתוך יחידות הדיור יבנו במסגרת תכנית דירה בהנחה ו58 יחידות דיור ישווקו לשוק החופשי.
הפרויקט, הממוקם על שפת האגם הגדול שיבנה בשכונה, לנחל ולשטחים הירוקים, מתוכנן בעירוב שימושים בסטנדרט בנייה גבוה ולצד המגורים יכלול גם 1,200 מ"ר מסחר. החברה עתידה להקים פרויקט נוסף בעיר לוד בשכונת הרובע הבינלאומי. אכלוס הפרויקט מתוכנן בעוד כ3.5 שנים. על פי היזם, הדירות בפרויקט ימכרו לשוק החופשי בפער מחירים של 1.5 מיליון שקל בין העיר הסמוכה מודיעין ללוד.
 
שכונת נופי בן שמן המוקמת בימים אלה בסמוך לנחל גזר ותכלול 4,530 יחידות דיור בבנייה רוויה, מתוכננת כשכונה חדשנית, יוקרתית וירוקה ומאופיינת בהתייחסות אורבנית מתקדמת תוך מתן דגש רב לתושבים, עם מערכות תשתית חדשניות דוגמת מערכת פניאומטית לפינוי אשפה ומערכת הולכת גז טבעי. השכונה צופה אל מפגש הנחלים גזר ואיילון ולצידה יוקם פארק עירוני חדש שישתרע על כ-200 דונם ויכלול אגם, מתקנים ייחודיים, נקודות תצפית, שבילי הליכה ואופניים שיחברו בין הפארק והשכונה לכל חלקי העיר ולטבע הסובב. 
חברת ניצני מבשרת הינה חברה יזמית ומבצעת אשר בנתה ואכלסה פרויקטים בשוהם ומודיעין וכעת מקדמת פרויקטים ברובע הלאומי בלוד ובנופי בן שמן הסמוכה שבקרקעותיה זכתה במסגרת מכרזי דיור בהנחה. בנוסף, לפרויקט בנופי בן שמן, תקים ניצני מבשרת 201 יחידות דיור בפרויקט שיבנה בבנייה מרקמית בשכונת ניר צבי החדשה בלוד, 100 יח"ד במסגרת תכני מחיר מטרה ו-101 יח"ד משווקות לשוק החופשי- הפרויקט נמצא בשלבי תכנון והיתרים.

הדמיה: EVOLV 2 
אחמד עמלה, מנכ"ל ובעלים של החברה היזמית והמבצעת ניצני מבשרת בע"מ אומר כי "למרות מיקומה של לוד במרכז הארץ ועם נגישות גבוהה היא הייתה בשנים האחרונות "מתחת לרדאר", לא זכתה התעניינות וגם לא נבנו בה כמעט פרויקטים חדשים. השכונות החדשות בבן שמן והרובע הבינלאומי יביאו כ80 אלף תושבים חדשים לעיר לוד שיבטיחו התפתחות משמעותית וצמיחה ממנה יהנו כל התושבים, וותיקים כחדשים. את מה שראינו בערים כמו ראשון לציון ומודיעין נראה בעתיד הקרוב גם בלוד ואני מאמין בעיר בכל ליבי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לוד מתחילה להדביק את הפער
    מומי 02/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא מבין שהמיקום משנה ולא הסטיגמה אז לא מבין בנדלן ושבלוד דירה 4 חדרים יד 2 תעלה קרוב ל 2 מיליון כצ אלה שיושבים על המקלדת ומבלבלים את המוח מה לעשות שגם בשביל לוד החיסכון שלכם לא יספיק
    סגור
  • 3.
    לא הבנתי למה לא כתוב ממומן??
    שלמה 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לזה קוראים כתבה? זו פרסומת! אפילו שם של כתב, הם התביישו לכתוב בראש ה'כתבה', או יותר נכון, אף אחד לא מוכן לכתוב את שמו...
    סגור
  • 2.
    בדיחה
    רפי 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם זאת בדיחה חחחחחחחח לוד בדיחת העשור
    סגור
  • 1.
    לוד תישאר אותה לוד!!
    שילה 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל עודלא עוקרים את הבני דודים מהנ"ל
    סגור