נדל"ן ותשתיות

פרויקט פינוי בינוי חדש בצפון: 600 יח"ד במקום בנייני רכבת

קבוצת בראל וקבוצת YBDI מקדמות פרויקט גדול של פינוי בינוי בעכו: ייהרסו 108 יח"ד ישנות וייבנו כ-600 חדשות כולל שטחי מסחר ומבנה ציבור
מערכת ice | 
הבניינים ברחוב האשל היום (צילום קבוצת בראל)
קבוצת בראל בבעלותו של אריאל בבלי הצטרפה לקבוצת YBDI בבעלותו של יוסי בר דוד לקידום פרויקט פינוי בינוי גדול בעכו. החברות יפעלו לפינוי של 108 יחידות דיור בשיכוני רכבת ובניינים הממוקמים ברחובות אשל וחטיבת גולני בעיר במקומן ייבנו כ-600 יחידות דיור חדשות ב-3 מגדלים ובניינים מרקמיים המשלבים מגורים על שטחי מסחר מלווה רחוב ומבנה ציבור.
בשבוע שעבר ערכו החברות כנס משותף לדיירים בהיכל התרבות בעכו ובו הציגו את חזון החברות לקידום הפרויקט, ונמסרו עותקי הסכמים חתומים לדיירים שנחתמו ודווחו ע"י החברות. הפרויקט מתוכנן על ידי האדריכלית דורית דר ממשרד עוזי גורדון, את הדיירים מייצג משרד עוה"ד רון ברנט מחיפה, ואת היזמים מייצג משרד עוה"ד הורוביץ, אבן, אוזן ושות’.

אריאל בבלי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת "בראל", אמר: "הגיעה העת להביא את בשורת ההתחדשות גם לתושבי הצפון. הביקושים לדירות חדשות בצפון הארץ גדלו מאוד בשנים האחרונות, מחירי הדירות עלו וההתחדשות העירונית היא הפתרון הנכון המשלב בין הצורך לחדש את הבניינים הישנים, לחדש את השכונות ולייצר היצע נוסף של דירות חדשות תוך התאמת הפרויקטים לתכנון מודרני ומעורב שימושים".
יוסי בר דוד, מנכ"ל ובעלים חברת YBDI, המשמש יו"ר הוועדה להתחדשות עירונית בארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז: אני שמח על הצטרפות קבוצת בראל למיזם החשוב הזה, לאור האמון הרב אשר קיבלנו מבעלי הדירות במתחם, אנו רואים בהצטרפות חברת בראל כחברה מבצעת בעלת ניסיון מוכח, שילוב כוחות חשוב לקידום תכנון וביצוע מהיר לפרויקט. אני מודה ל 82% מבעלי הדירות אשר הביעו אמון בחברה וחתמו על הסכמי פינוי בינוי מחייבים, בימים הקרובים יחתמו החברות גם עם חברת עמידר המחזיקה דירות בבעלותה במתחם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה