נדל"ן ותשתיות

העיר עם האינטרנט הכי מהיר: אלו התושבים שירוויחו בענק

מהפכת הסיבים האופטיים מגיעה לבית שאן: בתוך שלושה חודשים העיר כולה תחובר לאינטרנט סיבים מהיר, בטקס במעמד שר התקשורת וראש העיר הוכרז כי עד סוף 2022 העיר בית שאן כולה תחובר לרשת הסיבים האופטיים המתקדמת של IBC אנלימיטד
מערכת ice | 
אינטרנט מהיר בטכנולוגיה מתקדמת וחוצה גבולות גיאוגרפיים (צילום freepik)
שר התקשורת, ד"ר יועז הנדל, ראש עיריית בית שאן, ז'קי לוי, יו"ר IBC אנלימיטד, נתי כהן ומנכ״ל IBC אנלימיטד, יוסי חבר ציינו היום (שלישי) בטקס חגיגי את חיבור העיר בית שאן לאינטרנט מהיר על גבי רשת הסיבים האופטיים המתקדמת של IBC אנלימיטד. במסגרת הפרויקט מתוכנן כי עד סוף שנת 2022 העיר בית שאן כולה תחובר לתשתית אינטרנט מהיר על גבי רשת הסיבים האופטיים המתקדמת של IBC אנלימיטד.
הפריסה בעיר החלה לפני 3 חודשים וכבר כיום מעל ל-50% מהעיר בית שאן מחוברת לסיבים אופטיים. במסגרת העבודות כבר חוברו השכונות נוף גנים, נוף שאן, נוף קדומים, נווה נחל, יפה נוף, מרכז העיר, האקליפטוס, קרית רבין, נוף הירדן וצמרת. כאמור, שאר העיר תחובר במהלך שלושת החודשים הקרובים ובכך תצטרף לרשימת הערים שלהן גישה מלאה לאינטרנט מהיר על תשתית סיבים מתקדמת.

IBC מביאה את בשורת התחרות לכל ישוב חדש אליו היא מגיעה, שכן כאשר IBC אנלימיטד מגיעה לישוב היא פותחת בפני התושבים עולם של בחירה בין חברות התקשורת וספקיות האינטרנט שעובדות עם החברה ובהן: HOT, סלקום, 019 טלזר, 018 אקספון, 015 הלו, אינטרנט רימון, עמיתנט, פרטנר ועוד.
שר התקשורת, יועז הנדל: "בית שאן מתחברת בשנה האחרונה בקצב פריסה גבוה בכל העיר. מעבר לאינטרס הכלכלי של החברות, יש כאן ציונות. אם רוצים לממש את החזון של בן גוריון ולהוציא את האנשים מהמרכז ולחזק את השדרה המזרחית של ישראל, זה בדיוק לכאן- לבית שאן ולעמק. כאן אפשר לחיות, לפתח ולקדם, עם תשתיות ברמה הכי גבוהה. דברים השתנו בשנים האחרונות, בית שאן- העיר שמחברת את התקופה הרומית ויש בה שרידים לקדמה ולהישגים הכי דרמטיים מאותה תקופה, מתחברת לעתיד ולסיבים האופטיים. אני רוצה לברך את תושבי העיר, ולהגיד להם שיש להם את האפשרות והתשתיות המתקדמות ביותר- חינוך, עבודה מרחוק, רפואה מרחוק, הכל קיים כאן בבית שאן".
ראש עיריית בית שאן ז'קי לוי: ״למהפכת הסיבים האופטיים והאינטרנט המהיר אותה מוביל השר יועז הנדל יש תרומה לא מבוטלת לצמצום פערים חברתיים ודיגיטליים בין המרכז לפריפריה. לקחת משימה שהיא בעצם משימה לאומית ולבצע אותה, הלכה למעשה, זה בעיניי בהחלט לא מובן מאליו".
*יו״ר IBC אנלימיטד, נתי כהן: ״העובדה שבתוך מספר חודשים העיר בית שאן כולה תחובר לתשתית אינטנרנט מתקדמת על גבי סיבים אופטיים היא מסר ברור שמעבר למודלים הכלכליים אנחנו רואים בעשייה שלנו גם שליחות חברתית בחיבור הפריפריה למרכז בתשתיות תקשורת מתקדמות וחדשנות טכנולוגית.
כש-IBC מגיעה לישוב חדש היא מביאה את בשורת התחרות ופותחת בפניי התושבים עולם שלם של אפשרויות בחירה בין מגוון ספקיות ובסוף זה מתבטא גם בשירות ובמחיר לצרכן. נמשיך לעבוד קשה ולרשת את מדינת ישראל בתשתיות תקשורת מתקדמות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה