נדל"ן ותשתיות

הצפון מתרחב למרות המלחמה: שכונה חדשה ומאות דירות בדרך

חברת הנדל"ן י' ב זיו נכסים בע"מ' זכתה במכרז רשות מקרקעי ישראל למגרש למסחר ומשרדים בנופית (פי נר) שבמרחב חיפה. בנוסף נודע כי הוכרזו הזוכים לבניית מאות דירות חדשות במועצה מקומית ג'ת, בשכונה חדשה שמוקמת בימים אלו
מערכת ice | 
נדלן בישראל-אילוסטרציה AI (צילום shutterstock)
אחרי 4 הצעות שהוגשו, חברת הנדל"ן י' ב זיו נכסים בע"מ' זכתה במכרז רשות מקרקעי ישראל למגרש למסחר ומשרדים בנופית (פי נר). הזוכה במכרז תשלם לרשות על הקרקע כ-2,565,000 שקל (לא כולל מע"מ והוצאות פיתוח).
המגרש ששווק המכרז הינו חלק מתוכנית 'הרחבת נופית - הצרחת שטחי ציבור', המתפרשת על כ-27 דונם בחלקו הדרומי של הישוב. הצרחת שטחי ציבור בהרחבת נופית כוללת שטחים עיקריים למסחר ומשרדים בהיקף של כ-743 מ"ר בשטחים המיועדים לשטחים פתוחים ומבנים ומוסדות ציבור. עוד בהרחבה, שטחים  למוסדות ומבני ציבור ושטחים ציבוריים פתוחים.
בנוסף על כך, הוכרזו הזוכים במכרז רשות מקרקעי ישראל ל-53 מגרשים לבנייה עצמית של  186 יח"ד במועצה מקומית ג'ת. על כל מגרש בגודל של 700-366 מ"ר לבנייה עצמית של 2-5 יח"ד, הזוכים ישלמו לרמ"י סכומים הנעים בין 498,296 – 1,006,904 שקל (לא כולל מע"מ והוצאות פיתוח).
למעשה, 29 הצעות הוגשו במכרז רשות מקרקעי ישראל בישוב ג'ת בו שווקה בהצלחה קרקע ב-22 מגרשים לבנייה עצמית של כ-80 יח"ד למגורים. ל-31 מגרשים הנותרים - לא הוכרזו זוכים.
המגרשים ששווקו במכרז מיועדים למגורים כחלק מתוכנית 'שכונת אל נאתוש- ג'ת' המתפרשת על כ-59  דונם בחלקו הדרומי של הישוב ומערבית לכביש 574. שכונת 'אל נאתוש' הינה  בת כ-230 יח"ד בצפיפות ממוצעת של כ-8 יח"ד לדונם לצד קריית ספורט ומערך נגיש של כבישים ודרכים. השכונה כוללת שטחים לספורט ונופש,  תשתית דרכים ושטחים ציבוריים פתוחים. הבנייה שני היישובים מגיעים על אף המלחמה, מה שמוכיח את חוזקו של הצפון וישראל כולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה