נדל"ן ותשתיות

הנחה של מעל מיליון שקל: כ-600 דירות חדשות בעיר המבוקשת בשרון

בשבוע הבא (30.9) יחל השיווק הראשון ל- 748 יח״ד בשמונה מגרשים בפרויקט ׳קריית הצעירים׳ בכפר סבא. 80% מהדירות ישווקו במחיר מטרה כאשר מבין הזכאים משרתי המילואים בעדיפות עליונה. סה״כ 598 יח״ד במחיר מטרה עם הנחה של למעלה ממיליון שקל
מערכת ice | 
כפר סבא (צילום דוברות עיריית כפר סבא)
בשבוע הבא (30.9) יחל השיווק הראשון ל- 748 יח״ד בשמונה מגרשים בפרויקט ׳קריית הצעירים׳ בכפר סבא. 80% מהדירות ישווקו במחיר מטרה כאשר מבין הזכאים משרתי המילואים בעדיפות עליונה. סה״כ 598 יח״ד במחיר מטרה עם הנחה של למעלה ממיליון שקל. 
הפרויקט כולל 3,232 יח״ד כאשר כעת יחל השלב הראשון (מתוך שלושה) במסגרתו ייבנו הדירות בשמונה מגרשים. מדובר בתמהיל דירות מגוון, 20% הן בנות עד 80 מטר. הדירות בפרויקט עתידות להיבנות בשכונה החדשה שתקום בעיר – חלקן למכירה במחיר מוזל משמעותית של כ- 1.8 מיליון שקל וחלקן להשכרה במחיר מפוקח לטווח ארוך.
בכל בניין ישנו עירוב של 80% מיחידות הדיור למחיר מטרה + 20% במחירי שוק. כמו כן מתוך כלל הזכאים, הגרלה תהיה קודם כל למילואימניקים הזכאים, לאחר מכן לזכאים בני המקום ולבסוף לשאר הזכאים. במסגרת התכנית החדשה יבנו מעונות סטודנטים, דיור מוגן, שטחי תעסוקה, ושטחים ציבוריים. 
שכונת קריית הצעירים, שעתידה להיבנות בצפון מזרח העיר, תוכננה על פי עקרונות של בנייה נמוכה ותשתיות של עיר חכמה, תוך שמירה על הריאות הירוקות, ביצוע כלל התשתיות התחבורתיות יבוצע על ידי משרד התחבורה, כאשר יש להדגיש כי בהתאם להתחייבויות הממשלה, כלל התשתיות החדשות יוקמו בטרם אכלוס התושבים, תוך השקעה של מיליוני שקלים בפיתוח תשתיות בחלקים הוותיקים יותר של העיר.
מדובר בפרויקט מקיף אשר מבטיח את המשך פיתוח העיר בצורה מיטבית והדרגתית. על פי לוח הזמנים המתכונן, העירייה יחד עם המדינה יתחילו כאמור בהקמת תשתיות מתקדמות בתחבורה תחילה, ורק לאחר מכן יחל פיתוח של יחידות הדיור למכירה ולהשכרה, פתרונות דיור רב גילי, מבני חינוך וקהילה, מעונות סטודנטים ודיור מוגן.
כמו כן, פרויקט הצעירים יכלול, כאמור, הקמת מעונות סטודנטים, דיור מוגן לגיל השלישי, אלפי מ"ר לתעסוקה ומסחר, מבני חינוך חדשים וחידוש מבנים ותיקים, מבני ציבור והרחבת הרשת הירוקה המחברת בין המרחבים הציבוריים בעיר, תוך מתן דגש לריאות ירוקות ושימורן.
ראש העיר, רפי סער: "לאחר תהליכי תכנון ארוכים, איגום משאבים אותם הובלתי אני נרגש שהמהלכים קורמים עור וגידים לכדי מימוש הפרויקט, במיוחד לאור העלייה ביוקר המחייה שמשפיעה על כולנו. התוכנית הזו היא אחת התוכניות החשובות והמשמעותיות ביותר שיזמנו, שמטרתה בראש ובראשונה להבטיח מענה למשרתי המילואים שלנו – אלה שנמצאים בחזית ההגנה על המדינה וצריכים לדעת שיש להם תמיכה גם כאן, בבית".
"נעניק להם ולמשפחות צעירות בעירנו הזדמנות לדיור איכותי במחיר נמוך משמעותית ממחירי השוק. בנוסף לכך, התוכנית כוללת פיתוח תשתיות חדשות שנבנו בתכנון מוקפד, מוסדות חינוך וציבור, ופתרונות תחבורה בצירים מרכזיים. מדובר בצעד אסטרטגי שיחזק את קהילתנו ויעניק ביטחון כלכלי לדור ההווה והעתיד".
מבין 748 יחידות הדיור, 598 יחידות דיור יוקצו לזכאים במסגרת מסלול מחיר מטרה, בעוד 150 יחידות נוספות יוצעו למכירה בשוק החופשי. הדירות במסלול מחיר מטרה יימכרו בהנחה משמעותית של כ-27% ממחיר השוק החופשי, בהתאם לשומה הרשמית.
מבחינת עלויות, הדירות שיוגרלו לזכאים במסגרת מסלול זה יוצעו במחירים אטרקטיביים במיוחד: דירה בשטח של 85 מ"ר תימכר במחיר התחלתי של 1.779 מיליון שקל, הנחה של כ-650 אלף שקל ממחיר השוק החופשי.

דירה בשטח של 100 מ"ר תימכר במחיר התחלתי של 2.064 מיליון שקל, הנחה של כ-753 אלף שקל ממחיר השוק החופשי. דירה בשטח של 120 מ"ר תימכר במחיר התחלתי של 2.443 מיליון שקל, הנחה של כ-891 אלף שקל ממחיר השוק החופשי.
מתי נפתחת ההגרלה? 30/9 – חשוב לפני כן להוציא תעודת זכאות כתנאי כניסה להגרלה. לא תהיה בהגרלה הראשונה משפרי דיור. מי זכאי? חסרי דירה (שלא הייתה ברשותו דירה או חלק העולה על שליש דירה/שליש בקרקע) התכנית מיודעת לזוגות צעירים (נשואים/ידועים בציבור לפי ההגדרה) יחידית מעל גיל 35. מתחת לגיל 35 – מאפשרים לנכים להירשם )לפי קריטריונים) + חד הוריות עם ילד 1 לפחות + יחידים עם ילד שאינו בחזקתם
סדר הגרלה: חיילי מילואים, לאחר מכן בני מקום וכלל הזכאים. ההגרלה תתבצע ע״י אלגוריתם ממוחשב ללא מגע יד אדם. עדיפויות? חיילי מילואים: למי שמוגדר במשרד הביטחון כחייל מילואים פעיל (מידע ישירות ממשרד הביטחון לפי תעודת זהות). עדכון אוטומטי, ללא הגשת מסמכים (ניתן לפנות למוקד מילואים). נכים רתוקים לכיסא גלגלים: ללא הגשת מסמכים (המידע מגיע ישירות מביטוח לאומי) – דירות מונגשות
בן מקום: (התגורר בעיר ב 3 השנים האחרונות או ב 4 השנים האחרונות במצטבר מתוך 10 שנים). עדכון אוטומטי מול המרשם אוכלוסין (אין צורך להגיש מסמכים אלה) לכן הכתובת חייבת להיות מעודכנת במרשם. כנ"ל המצב האישי (גירושין, ילדים)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה