נדל"ן ותשתיות

מהפכת פינוי בינוי ענקית: זו העיר שתזכה לאלפי דירות חדשות

קבוצת ש.ברוך וקבוצת שובל הודיעו כי הגיעו לחתימות הרוב הדרוש במטרה לבצע פרויקט פינוי בינוי ברחובות רוטשילד 49-79, יצחק שדה 34 – 42 ואלנבי 80-90. המתחם יכלול בנייני מגורים בבנייה מרקמית ומגדלים של עד 28 קומות, ומתוכננות להיבנות בו כ-2,200 דירות חדשות, בתוספת לשטחי מסחר ותעסוקה
מערכת ice | 
התחדשות עירונית-אילוסטרציה AI
חברת שובל – ברוך אשר עוסקת בהתחדשות עירונית, דיווחה כי הגיעה לחתימות הרוב הדרוש בשביל לקיים פרויקט פינוי בינוי משמעותי ברחובות רוטשילד 49-79, יצחק שדה 34 – 42 ואלנבי 80-90 בחיפה.
450 דיירי המתחם בחרו את קבוצת שובל יחד עם קבוצת ש. ברוך לביצוע הפרויקט בשנת 2022, וכעת נראה כי נסגרו הפרטים הטכניים האחרונים בנושא והפרויקט עומד לצאת לדרך. הציפייה היא לקבלת היתר בניה בטווח של כ-5 שנים. המתחם יכלול בנייני מגורים בבנייה מרקמית ומגדלים של עד 28 קומות, ומתוכננות להיבנות בו כ-2,200 דירות חדשות. כמו כן המתחם יכלול כ- 7,000 מ"ר של שטחים מסחר, כ- 3,000 מ"ר של שטחי תעסוקה, וכן 2,500 של מבני ציבור לצד שטחים ירוקים נרחבים בתוך המתחם לרווחת הדיירים.
דבורה ברוך, מנכ״לית קבוצת ש. ברוך, מסרה: ״מדובר על מבני רכבות ישנים מאד שנבנו בשנות ה60-, וכוללים מס' כניסות בכל בניין בני 3-4 קומות. בניינים ללא ממ"ד ולא עומדים בתקן רעידות אדמה. פינוי מתחם זה הוא התחדשות עירונית אמיתית. אנו רואים בחיפה ובאזור הזה פוטנציאל אדיר. רוב הדירות יתוכננו כך שהדיירים יהנו מנוף לים ואנו גאים כי הדיירים בחרו בנו".
עוד היא הוסיפה כי בפרויקט היו אתגרים רבים. כך למשל, ברוך אומרת כי: "היה עלינו לבנות אמון מחדש עם הדיירים לאחר ניסיונות עבר של חברות אחרות להחתים דיירים באופן שלא תואם את החוק. החברה שלנו עשתה סדר בנושא זה. מחקנו את כל הערות האזהרה שהיו, קיימנו כנסים בהם הסברנו לדיירים בשקיפות מלאה את הפרויקט ואת לוחות הזמנים בו וכך רכשנו את אמון הדיירים מחדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה