נדל"ן ותשתיות

חברת הנדל"ן חוגגת: כך הגיעה לביקושים ב-160 מיליון שקל

הצלחה לחברת הנדל"ן של משפחת וינברג: ביקושים בהיקף של כ-160 מיליון שקל בשלב המכרז המוסדי בהנפקת האג"ח (סדרה ב') של מ.ו. השקעות. בכוונת החברה לגייס כ-85 מיליון שקל בנוסף לסכום של 77 מיליון שקל שגייסה החברה ביולי 2023
מערכת ice | 
דירות (צילום shutterstock)
מ.ו. השקעות, העוסקת בייזום, רכישה, השבחה והחזקה של נדל"ן למגורים, השלימה בהצלחה את שלב המכרז המוסדי בהנפקה של סדרת אג"ח חדשה (סדרה ב'). החברה, הנמנית על קבוצת הנדל"ן של משפחת וינברג, נהנתה במהלך המכרז שנערך אתמול מביקושים גבוהים בהיקף כולל של 157 מיליון שקל – מעל היקף הגיוס המבוקש, וזאת חרף תנאי השוק המאתגרים. במכרז השתתפו גופים מוסדיים מהמובילים בשוק, והריבית בסיום השלב המוסדי נקבעה על 6.1% - שתהיה הריבית המקסימלית במכרז לציבור.
ההנפקה הנוכחית הינה גיוס שני מוצלח לקבוצת הנדל"ן של משפחת וינברג באמצעות מ.ו. השקעות, וזאת לאחר שביולי האחרון השלימה החברה הנפקה של סדרת אג"ח ראשונה (סדרה א') בהיקף כספי כולל של 77 מיליון שקל.
סדרה ב' הינה סדרת אג"ח סטרייט, צמודה למדד, שהיקפה צפוי להסתכם בכ-85 מיליון שקל (ע.נ). הסדרה הינה למשך חיים ממוצע (מח"מ) של 3.4 שנים, וכוללת שעבוד ראשון על זכויות החברה בנכסים למגורים ברחוב מזא"ה בתל אביב ובתל השומר ברמת גן, לפי יחס חוב בטוחה (LTV) של 75%. כספי הגיוס צפויים בעיקרם למחזר חוב קיים על הנכסים ולתמוך בהמשך פיתוח נכסי החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה