יח"צ

תקציב תוסס: תיק היח"צ של חברת סודהסטרים ישראל התקבל בדבי תקשורת

יצרנית המערכות להכנת משקאות מוגזים, שחזרה באחרונה לתודעה, פרצה בארה"ב ובאירופה. כיום מוצריה משווקים בכ-50 אלף חנויות ב-42 מדינות
דפנה פלס |  2
משרד יחסי הציבור דבי תקשורת קיבל לידיו את תקציבה של סודהסטרים ישראל, שטופל עד כה במשרדו של זאביק דרור.
יצרנית המערכות להכנת משקאות מוגזים, שנוסדה לפני עשרות שנים בישראל, ובשנים האחרונות עברה תקופה לא קלה, חזרה בשנה האחרונה לתודעה עם פריצה לקהלים הרחבים בארה\"ב ובאירופה.
נכון לימים אלה, סודהסטרים מנהיגה שורת צעדים אסטרטגיים שכוללים בין היתר, את מינויו של אפי אשל כמנכ\"ל החברה בישראל, ואת הכנסתו האמורה של דבי תקשורת למערך התקשורתי. המסר היחצני שהחברה רוצה להעביר הוא התמקדות בעולם תוכן חדשני, ירוק וייחודי.
כפי שדווח ב-Bizportal, במהלך הרבעון הרביעי של השנה שעברה גדלו הכנסות החברה ב-32% ל-66.1 מיליון אירו. בנוסף דווח, כי לאורך 2011 כולה צמחו ההכנסות ב-39% ל-222.7 מיליון אירו ואילו הרווח הנקי המתואם הסתכם ב-25.3 מיליון אירו. נכון להיום, מוצריה של סודהסטרים מיוצאים מישראל ל-42 מדינות שונות ומשווקים בכ-50 אלף חנויות.
משה דבי, הבעלים של דבי תקשורת, מסר: \"אני שמח על שיתוף הפעולה החדש. סודהסטרים מוכיחה כי יש אלטרנטיבה טובה יותר בשוק למשקאות המבוקבקים. מדובר בחברה שכבשה בסערה את השוק האירופאי והאמריקאי ואין לי ספק שזה רק עניין של זמן עד שהתופעה תתרחש בישראל\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המשרד הכי טוב! שיהיה בהצלחה (ל"ת)
    אנונימי 04/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נעים לראות משרדים מצליחים (ל"ת)
    בהצלחה 04/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור