מינויים

תום ליבנה פורש מתפקיד מנכ"ל ורביט: זה מי שמונה במקומו

אחרי שנודע כי דירקטוריון ורביט מחפש מנכ"ל חדש שייכנס לנעליו של תום ליבנה, שהחליט לעזוב את תפקידו ומי שישמש כמחליפו הוא יאיר אמסטרדם, נשיא החברה
מערכת ice | 
תום ליבנה, מנכ"ל ומייסד VERBIT (צילום שלומי יוסף)
לפני שבוע פורסם ב"דה מרקר" כי חברת הסטארטאפ הישראלית ורביט (Verbit), המתפתחת טכנולוגיות תמלול מבוססות בינה מלאכותית, בדרך לטלטלה ענקית בהנהלה, זאת לאחר שדירקטוריון החברה החל לחפש מנכ"ל חדש שיחליף את המייסד תום ליבנה, במהלך שצפוי לקחת מספר חודשים.
אלא שהיום (רביעי) פורסם ב"ביזפורטל" כי למרות שהוחלט כי יישאר מספר חודשים בתפקיד עד שיאותר מנכ"ל אחר במקומו, דירקטוריון החברה החליט להדיח אותו מידית, ומי שייכנס לנעליו הוא  יאיר אמסטרדם, נשיא החברה. למעשה, גם אחרי העזיבה המידית, שמגיעה ככל הנראה על רקע תחושת מיצוי של ליבנה מהתפקיד, הוא עדיין ישמש כחלק מדירקטוריון ורביט, ואף ימונה לתפקיד יו"ר לשם כבוד. 
כזכור, לפני כחצי שנה, על רקע המשבר החמור בהייטק והרפורמה המשפטית, חברת ורביט יצאה לסבב פיטורים של כ-60 עובדים ברחבי העולם, כאשר 20 מהם בישראל. אותו סבב היה למעשה השני של החברה בתוך כשנה, כאשר ב-2022 פיטרה 10% מעובדיה.
חברת ורביט משמשת שותפה חיונית ל-3,000+ עסקים ומוסדות. פתרונות הבינה המלאכותית הקולית של החברה מספקים לשותפותיה את הכלים הנדרשים כדי להציע נגישות ללקויי שמיעה וחירשים. בתוך שנים ספורות מאז הקמתה ב-2017, גדלה Verbit לחברת חד קרן והפכה למובילה עולמית של תעשיית התמלול המוערכת ב-30 מיליארד דולר.
החברה גם הפכה לידועה בקרב הישראלים בשנים האחרונות, בעיקר בשל המנכ"ל תום ליבנה, שכעת צפוי לעזוב את תפקידו, שאחרי הבחירות בסוף 2022, הודיעה כי הוא עוזב את הארץ והיה בין הראשונים של מה שהפך ל"מחאת ההייטק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה