מינויים

מינוי מסקרן לחברת HPE: זו המנכ"לית החדשה

?HPE (Hewlett Packard Enterprise) הודיעה על מינוייה של ענת קליין-וינטר לתפקיד מנכ"לית HPE ישראל, התפקיד כולל הובלת קשר החברה עם לקוחות וארגונים חיצוניים ותפעול כלל החברה
מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת ​HPE (Hewlett Packard Enterprise) מודיעה על מינוייה של ענת קליין-וינטר לתפקיד מנכ"לית HPE ישראל. במסגרת תפקידה תוביל קליין-וינטר את פעילותה העסקית של HPE  בישראל ובכלל זה הובלת הקשר של HPE עם לקוחות, שותפים וארגונים ממשלתיים בישראל.
קליין-וינטר תפעל להוציא לפועל את האסטרטגיה וסדרי העדיפויות של החברה תוך התאמה לשוק המקומי. היא תפעל להביא לצמיחת החברה והגדלת שביעות רצון הלקוחות והשותפים. קליין-וינטר תפעל במקביל ובסינרגיה עם מרכז המו"פ המקומי של HPE (המבוסס על רכישת החברות הישראליות Axis security ו-Zerto).

קליין-וינטר הצטרפה ל-HP לפני 28 שנים כרואת חשבון מוסמכת בצוות הכספים של החברה וקודמה בתוך HP ו-HPE לתפקידים בכירים בחברה בתחום הניהול הפיננסי. בין תפקידיה שימשה כמנהלת הכספים של ישראל ומדינות נוספות. בחמש השנים האחרונות הובילה את אסטרטגיית המכירות, התכנון והתפעול העסקי, שכללה הוצאה לפועל של אסטרטגיית מכירות, תכנון מכירות ותהליכי בינה עסקית להשגת יעדים עסקיים. 
ענת קליין-וינטר, מנכ"לית HPE ישראל: "אני אסירת תודה ונרגשת על ההזדמנות להוביל את הצוות המרשים שיש לנו בישראל. המטרות העיקריות שלי הן למנף את החוזקות של הצוות המקצועי שלנו יחד עם פורטפוליו הפתרונות החדשני  והנרחב של HPE כדי לקדם את מעמד החברה כשותף עסקי מהימן ללקוחותינו ולשותפינו, כמו גם להבטיח שכל חברי הצוות שלנו ירגישו מחוברים למטרות ולערכים של HPE, וגאים להיות חלק מהארגון הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה