מינויים

רעידת אדמה: מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים מתפטרת מתפקידה

מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים הודיעה כי היא מתפטרת מתפקידה בטענה כי היא לא מעוניינת לשבת בחיבוק ידיים ולראות את החברות הממשלתיות מתפרקות, עקב רצונו של השר דודי אמסלם להעביר את הניהול של רשות החברות למשרדו
מערכת ice |  7
מיכל רוזנבוים (צילום ויקיפדיה)
מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים הודיעה הערב כי היא מתפטרת מתפקידה בטענה כי היא לא מעוניינת לשבת בחיבוק ידיים ולצפות מהצד ברשות החברות הממשלתיות מתפרקות, זאת עקב רצונו של השר דודי אמסלם להשתלט על החברה. כזכור מאז הושבעה הממשלה ישנה מתיחות גדולה בין השר אמסלם למנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים, והשר אף ניסה לגרום לה להתפטר, דבר אשר ככל הנראה צלח הערב.
בנוסף לכך מספר עובדות הגישו תביעה כנגד רוזנבוים עקב התנהגות בלתי הולמת שאירע כלפיהן. לטענתה של העובדת דורית ממן, רוזנבוים תקפה אותה פיזית וגערה בה.
בתביעתה טענה ממן כי רוזנבוים צעקה וגערה, "איפה דורית"? כשמצאה אותה תפסה בה בחוזקה ומשכה אותה לכיוון השירותים, הראתה לה את האסלה שבתוכה גליל נייר טואלט תוך צעקות: "מחר בבוקר הדבר הראשון שאת עושה זה לנקות את השירותים, כמו שאת מנקה את הבית שלך, ככה אני מבקשת שיהיה גם פה, שמעת?"
ממן הוסיפה כי מאז האירוע שהתה חודשיים בחופשת מחלה בגלל הלחץ והמצוקה שרוזנבוים גרמה לה ואף לקחה תרופות נוגדות חרדה ודיכאון, חלק מהלחץ נגרם כתוצאה מהתעמרות שאותה עובדת חוותה כבר שנים לפני כן מהיועצת המשפטית דאז. ממן טענה כי מדובר באירוע חריג וחמור כאשר לטענתה, רוקנה רוזנבוים אותה ממרבית תחומי העשייה אותם ביצעה.
מרוזנבוים נמסר אז בתגובה לכלכליסט כי "מדובר בהאשמות שקריות ומסע צייד מתוזמן ומתוזמר, בדיה ממוחזרת ושקרית מהיסוד וכי בידינו הוכחות חותכות ונחרצות כי מדובר בשקרים וכי לא תשב בחיבוק ידיים לנוכח האשמות אלה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שכיתם לציין שהיא מתפטרת כי יש נגדה תלונות של עובדים (ל"ת)
    רוני 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    מה זאץ הכץבה החד צדדית הזאת, מגיע לה
    אמיר 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא כל הזמן ניסתה להכשיל, היה צריך לפטר אותה מזמן, טוב לגמרי שהיא הלכה, חבל שהעיתון פה גם כן רקוב בדעותיו
    סגור
  • 5.
    יופי עוד פוליטיקאי שיכול לשדוד בלי הפרעה, מי ביקש ולא ק (ל"ת)
    איל 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    המנהלת המכשילה
    אורן 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל השמאל חוגג- היא הייתה חייבת להיות מפוטרת מהיום הראשון. היא עשתה הכל כדי להכשיל את השר. שמאל ולפידיוטים לא למצוא עוד סיבה לחגוג, להסית וללכלך
    סגור
  • 3.
    המנוולים ירסקו הכל לפני שיסולקו-ממשלת זדון ורוע (ל"ת)
    ממשלת זדון ורוע 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    כותרת מוטת לחלוטין
    איציק 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במשך חודשים אנו קוראים שהשר רוצה לפטר אותה והיא מוציאה כותרות שהיא מגנה על התםקיד הנכסף תוך שלא עשתה כלום ושום דבר כדי לטפל בתאגידים ובנוסף יש לה ניגוד עניינים מובהק בתפקידה. באמת שאני סתן אחד שקורא כתבות לעומק ואין לי שום אינטרס אבל זה הזיה שיש םה רעידת אדמה כי הוא מנסה לפטר אותה כבר המון זמן.. רק מקריאה בגוגל אפשר להבין את תמונת המצב דרך כל הכתבות שהיו.
    סגור
  • 1.
    ברוך שפטרנו ממושחתת זו (ל"ת)
    מושחתי המשפט 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור