מינויים

טלטלה בצמרת משרד החינוך: הסמנכ"לית התפטרה אחרי 3 חודשים בתפקיד

עוד טלטלה במשרד החינוך: גלי נהרי, שמונתה רק לפני שלושה חודשים לתפקיד הסמנכ"לית של המשרד, הודיעה כי היא מעוניינת לסיים את תפקידה ולהתפטר באופן מידי
מערכת ice | 
יואב קיש (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
עוד טלטלה במשרד החינוך: גלי נהרי, שמונתה רק לפני שלושה חודשים לתפקיד הסמנכ"לית של המשרד, הודיעה היום (חמישי) כי היא מעוניינת לסיים את תפקידה ולהתפטר באופן מידי. גלי נהרי, שמונתה רק לפני שלושה חודשים לתפקיד הסמנכ"לית של המשרד, הודיעה 
על פי דיווח ב"ישראל היום", גורמים במשרד החינוך טוענים כי עזיבתה נעשית על רקע היחסים הרעועים בין לשכת שר החינוך יואב קיש לדרג המקצועי. בנוסף לכך, אותם גורמים טוענים כי ההתפטרות של נהרי מגיעה בתגובה להתערבות של אנשי לשכת השר בשיקולים מקצועיים של משרד החינוך.
 

ההתפטרות של נהרי היא לא היחידה שהייתה במשרד החינוך לאחרונה. כזכור, רק לפני חודשיים בדיוק, המנכ"ל לשעבר של משרד החינוך, אסף צלאל, התפטר מתפקידו כמחאה על הרפורמה המשפטית והמצב הקשה במדינה.
במכתב ששלחה נהרי לעובדיה בו הודיעה על התפטרותה היא כתבה: "אני נאלצת להודיע הבוקר על סיום תפקידי כמנהלת המינהל. נכנסתי לתפקידי לפני כמעט 3 חודשים, ומאז פעלתי לטיפול במצוקת חוסרי המורים ולשיפור מעמדם של עובדי ההוראה במערכת החינוך. לצערי הרב, אני חווה פער עצום בין גודל המשימה המוטלת על כתפי לבין האקלים הארגוני הקיים במשרד כיום, אשר לא מאפשר לי לבצע משימה זו. כל הניסיונות שלי למנוע מצב זה, לא הועילו. לאור זאת, אני נאלצת לסיים את תפקידי".
ממשרד החינוך נמסר: "גלי נהרי מונתה ב-17.07.23 כמינוי בפועל לתפקיד סמנכ"לית מינהל עובדי הוראה, למשך שלושה חודשים. מצוקת חוסרי המורים ושיפור מעמד עובדי ההוראה נמצאים בראש סדר העדיפויות שהגדיר שר החינוך - וכך זה יישאר. המשרד מכבד את החלטתה ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה