מינויים

דרמה במועצה לצרכנות: המנכ"ל התפטר בעקבות תחקיר בטלוויזיה

עופר פיינשטיין עוזב במכתב זועם לדירקטוריון: "אחד השיאים המפוקפקים לפעילותכם, היה בראיון, לא פחות, שנתנה עו"ד מאיר לכאן 11, הכולל טענות שיקריות ולשון הרע פוגענית, תוך הפרה של כללי הסודיות הנדרשים"
מערכת ice |  1
עופר פיינשטיין (צילום יחצ יוני רייף, vecteezy)
טלטלה במועצה הישראלית לצרכנות. היום (רביעי) הודיע עופר פיינשטיין המנכ"ל כי הוא מוסר התפטרותו לאחר התחקיר שפורסם בכאן 11 שנוגע לטענות קשות לכאורה שהופנו לגבי "התנהלות לא תקינה בארגון, חוסר תפקוד והתעמרות בעובדים", על פי התאגיד. 
בכאן פרסמו לפני מספר חודשים תחקיר מעמיק שהציג התנהלות לא תקינה של שלו פיינשטיין ושל הגוף שהוא עומד בראשו. אלא, שהוא טוען בפנייה לדירקטוריון שחוסר האמון שקיבל היה מה שהוביל להחלטתו.

"התפטרותי הנ"ל נובעת מחוסר האמון הרב אותו אני חש כלפיך באופן אישי וכלפי היועצת המשפטית, עו"ד שרון מאיר", כתב פיינשטיין לטילמן, יו"ר הדירקטוריון. "אחד השיאים המפוקפקים לפעילותכם, היה בראיון, לא פחות, שנתנה עו"ד מאיר לכאן 11, הכולל טענות שיקריות ולשון הרע פוגענית, תוך הפרה של כללי הסודיות הנדרשים".
מהמועצה לצרכנות נמסר: "המועצה מברכת על החלטת עופר פיינשטיין להתפטר מתפקידו כמנכ"ל, זאת לאחר שנסיונותיו לכפות את המשך העסקתו על המועצה, באמצעות הליכי סרק שהגיש לבית הדין לעבודה, נכשלו ונדחו ולא בכדי הוא אף חוייב בהוצאות. אנו רואים בחומרה רבה את דברי הבלע והשקר שכתב בניסיון שלא לקחת אחריות על המעשים המיוחסים לו בזימון לשימוע החמור שקיבל ובחר להתפטר במקום להשיב לו. המועצה מצרה על בחירתו לנסות לפגוע בפעילות המועצה ועובדיה המסורים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נתנו לחתול לשמור על השמנת
    דיוויד 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עורך דין מהולל שהשתלט בעורמה על רשת סופרים מצליחה והוביל אותה לפירוק , קיבל גם את ההזדמנות להערים גם על הצרכן הישראלי ומשלמי המיסים. תעודת עניות למדינה
    סגור