מינויים

קבוצת גיתם מציגה יחידת מיתוג בניהולה של מירב פלד

קבוצת גיתם משיקה את Eureka (אאוריקה)- יחידת מיתוג חדשה ומודיעה על מינויה של מירב פלד למנכ"לית היחידה
מערכת ice | 
מירב פלד (צילום ירון יצחקוב)
קבוצת גיתם מודיעה על השקת Eureka (אאוריקה)- יחידת מיתוג חדשה בחברות הקבוצה ועל מינויה של מירב פלד למנכ״לית היחידה. אאוריקה תעסוק בבניית אסטרטגיה מיתוגית וויזואלית ללקוחות במשק הישראלי.
יחידת המיתוג כבר החלה לפעול וצברה מאגר לקוחות משמעותי המונה את החברות המובילות במשק. לאור ההצלחה והגידול הטבעי שנוצר הוחלט לבסס את היחידה באופן רשמי שתתקיים כיחידה עצמאית בתוך הקבוצה ובכך תוכל לתת מענה גם לחברות ומותגים גדולים מקבוצת גיתם אך לא רק. היחידה החדשה אחראית בין היתר לשפה העיצובית החדשה של אל על שהוצגה אתמול (שני). בין לקוחות היחידה ניתן למנות את: שופרסל, מפעל הפיס, IDB, מי עדן, מוזיאון המדע בחיפה וסודה סטרים גלובל.
מירב פלד (47), בעלת ניסיון של 25 שנה בתחום העיצוב, בניית מותגים ושפות תקשורתיות. לפני 18 שנים הצטרפה לקבוצת גיתם וכיהנה במספר תפקידים כאשר האחרון שבהם הוא סמנכ"ל דיזיין וייצור. במסגרת תפקידה הייתה אחראית על ההיבט העיצובי ופיתוח שפות ויזואליות למגוון רחב של לקוחות.
עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם: "הקמת היחידה מרחיבה את שירותיה של קבוצת גיתם ובכך מאפשרת מענה הוליסטי לקהל לקוחותינו ולקהלים חדשים ובהם תעשיית ההיי-טק."
ליאור טנר, מנכ"ל משרד הפרסום גיתם BBDO: "יחידת המיתוג החדשה, בהובלת מירב פלד, היא חוליה חשובה מאין כמוה בהצעת הערך הכוללת ללקוחותינו. היא מאפשרת לנו לקחת את האסטרטגיה ולמתוח אותה למחוזות ויזואליים מרהיבים המדגישים את תובנת הבסיס."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה