מינויים

מיכאל ברלין מונה למנכ"ל טופ סולושנס

לאחר כעשור בחברת טופ סולושנס, מיכאל ברלין מונה למנכ"ל החברה המתמחה בפתרונות לניהול תהליכים עסקיים וטרנספורמציה דיגיטלית בארגונים
מערכת ice | 
מיכאל ברלין (צילום יח"צ טופ סולושנס)
חברת טופ סולושנס (Top Solutions) מבית טופ מערכות מינתה את מיכאל ברלין למנכ"ל החברה המתמחה בפתרונות לניהול תהליכים עסקיים וטרנספורמציה דיגיטלית בארגונים. טופ סולושנס מפתחת ומשווקת מערכות לניהול משימות ותהליכים עסקיים, ניהול תהליכי הערכה ומשוב, ניהול חווית לקוח, ניהול תהליכי גיוס, ניהול רגולציה, פתרונות GRC ואיכות.
בתפקידו האחרון שימש ברלין כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל מכירות בחברה. את דרכו בטופ סולושנס החל לפני כעשר שנים, במהלכן התקדם במעלה התפקידים, כשתפקידו הראשון בחברה היה מנהל מכירות ופיתוח עסקי, משם התקדם לתפקיד משנה למנכ"ל ובשנים האחרונות התווסף לו התפקיד של סמנכ"ל מכירות, במסגרתו היה אחראי על כל הפעילות העסקית בחברה.

גלעד הר עוז, מנכ"ל משותף טופ מערכות, מסר: "מיכאל הגדיל באופן משמעותי את הפעילות העסקית של החברה, תוך הגדלת ההכנסות, יזם שיתופי פעולה עם גורמים חיצוניים אשר תרמו לצמיחה של הפעילות ויצירת ערך מוסך ייחודי ואיכותי הנובע ממיזוג בין השניים. מיכאל הוא דמות מוערכת בקרב לקוחותינו ואני מאמין כי ימשיך להביא ערך מוסף בתור מנכ"ל החברה".
"מטרתי העיקרית היא להאיץ באופן משמעותי את צמיחה החברה", אמר ברלין עצמו. "כשחקן למרחקים ארוכים, אני רואה בלקוח שותף לכל דבר. שותפות ארוכת טווח עם הלקוחות מייצרת ערך לשני הצדדים והיא המרכיב החשוב ביותר להצלחה. בנוסף למצוינות עסקית, הכוללת את הפתרונות הטכנולוגיים האיכותיים והמדויקים ביותר, אנו מייחסים חשיבות רבה לחוויית הלקוח ומתן מענה מדויק לצרכיו. אני מאמין בהון האנושי המצוין שיש חברה ובמחויבות של כל אחד מהם להצלחה משותפת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה