מינויים

עומר גרוסמן מונה למנהל מערכות מידע ראשי בסייברארק

מינוי חדש בחברת סייברארק. אל"מ (מיל') עומר גרוסמן מונה לתפקיד מנהל מערכות מידע ראשי (CIO). במסגרת תפקידו יוביל את קבוצת ה-IT הגלובלית של סייברארק
מערכת ice | 
עומר גרוסמן (צילום יח"צ סייברארק)
חברת סייברארק הודיעה היום (רביעי) על מינוי של אל"מ (מיל') עומר גרוסמן לתפקיד מנהל מערכות מידע ראשי (CIO). גרוסמן יוביל את קבוצת ה-IT הגלובלית של סייברארק, כולל פעילות אבטחת המידע של הארגון.
גרוסמן מצטרף לסייברארק לאחר שירות של יותר מ-25 שנה בצה"ל, כולל בתפקידו האחרון בחטיבת ההגנה בסייבר שבאגף התקשוב. גרוסמן בעל תארים ראשונים בפיזיקה ובהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני בניהול מידע ממשלתי מהאוניברסיטה האמריקאית לביטחון לאומי, מכללת המידע והסייבר בוושינגטון.

אודי מוקדי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל סייברארק בירך: "עומר הוא מנהל ומפקד יוצא דופן ואנחנו שמחים מאוד על הצטרפותו לסייברארק. בעשור האחרון הוא עמד בקו החזית של לוחמת הסייבר העולמית, וראה ממקור ראשון את החדשנות המואצת של התוקפים. הניסיון האופרטיבי והאסטרטגי שלו, לצד יכולתו לפתור אתגרים מורכבים, יהוו נכס עצום לסייברארק, כחברה שממשיכה לגדול ולהרחיב את היקף פעילותה, באספקת פתרונות ושירותים מובילים בתחום אבטחת זהויות לעובדים וללקוחות".
סייברארק היא המובילה העולמית באבטחת זהויות. החברה, המתמקדת בניהול גישה פריבילגית, מספקת את הפתרון המקיף ביותר לכל זהות – אנושית או מכונה – עבור יישומים עסקיים, כוח עבודה מבוזר, עומסי עבודה בענן היברידי ובתהליכי DevOps.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה