מינויים

משה בר סימן טוב הטיל פצצה: בדרך לקאמבק במשרד הבריאות?

מנכ"ל משרד הבריאות בתחילת מגיפת הקורונה משה בר סימן טוב, שיצא לשוק הפרטי ומרוויח שכר ותנאים משופרים בכלל ביטוח, הודיע כי הוא מסיים את תפקידו. הלחץ מצד רה"מ המיועד נתניהו כעת משיבים אותו לאחד התפקידים הבכירים בישראל
מערכת ice |  1
משה בר סימן טוב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, flickr/ zeevveez)
משה בר סימן טוב, מי שזכור לכולנו כמנכ"ל משרד הבריאות מתחילת מגיפת הקורונה, בדרך חזרה לתפקיד לאחר שהיום (רביעי) דווח לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי הוא מתפטר מתפקידו בכלל ביטוח.
כעת, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר שלא שלל בשיחות פרטיות את החזרה לתפקיד, בדרך לקאמבק בתפקיד. בר סימן טוב הבהיר בתחילה כי מבחינתו שום דבר עדיין לא סופי, וכי הציב תנאים לקבל מחדש את התפקיד, אך נראה שכעת לשם נושבת הרוח.

למרות שיצא לשוק הפרטי, בר סימן טוב עתיד להסכים לשוב למגזר הציבורי כדי לשפר את מערכת הבריאות. בתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות של חברת הביטוח כלל – עתה הוא ייאלץ אותו לוותר על שכר גבוה ותנאים טובים בהרבה מאלה שירוויח במשרד הממשלתי.
כזכור, בר סימן טוב השתתף בפגישה משולשת עם חברי הכנסת בנימין נתניהו ואריה דרעי, במטרה לבחון אפשרות חזרתו לתפקיד. חשוב לציין כי אם דרעי יכהן גם כשר הפנים וגם כשר הבריאות, יקבל בר סימן טוב סמכויות נרחבות וינהל בפועל את המשרד, מאחר ולדרעי יהיו שני משרדים בכירים בו זמנית. גם אם דרעי לא יהיה שר הבריאות, בר סימן טוב עתיד לחזור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחליפים גרב ימין בגרב שמאל (ל"ת)
    אזרח 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור