מינויים

גאווה: ישראלי נבחר לראשונה כנשיא הארגון העולמי של כבדי השמיעה

אבי בלאו, ממייסדי ארגון "בקול" וחבר הוועד המנהל שלו, נבחר לכהונה של 4 שנים כנשיא הפדרציה הבינלאומית של כבדי השמיעה
מערכת ice | 
אבי בלאו
אבי בלאו, ממייסדי "בקול", הארגון הישראלי לכבדי שמיעה וחבר הוועד המנהל של הארגון, נבחר לנשיא הארגון העולמי של כבדי השמיעה, שהינה הפדרציה הבינלאומית של ארגוני כבדי השמיעה בעולם IFHOH. בלאו נבחר לכהונה של 4 שנים, במסגרת הקונגרס העולמי של כבדי השמיעה, שהתקיים בבודפשט, הונגריה.
ארגון ה- IFHOH עוסק בייצוג כבדי השמיעה במוסדות כמו האו"ם, ארגון הבריאות העולמי, ארגונים עולמיים של אנשים עם מוגבלות, ארגונים העוסקים בסטנדרטים בינלאומיים של נגישות, לצד הפצת מידע וידע הקשור לירידה בשמיעה ובהעצמה של החברים בארגון, נציגי ארגוני של כבדי שמיעה מכל העולם. ארגון "בקול" חבר בארגון העולמי ולראשונה נציג הארגון נבחר לנשיא הארגון העולמי.
במסגרת הקונגרס העולמי, נחתמה השנה הצהרת בודפשט, המבהירה את עמדתם של כבדי השמיעה לגבי ה-AURACAST - טכנולוגיה חדשה שתיכנס לשימוש בגרסה הבאה של Bluetooth. טכנולוגיה זו מאפשרת למספר לא מוגבל של אנשים לקלוט מוסיקה ודיבור המשודרים בבולטות. זו יכולה להיות מהפכה גם לאנשים עם שמיעה תקינה וגם לאנשים הנעזרים במכשירי שמיעה. ארגון IFHOH מברכך על הטכנולוגיה החדשה, אולם מבקש להבטיח כי הטכנולוגיה הקיימת כרגע, המבוססת על רכיב הטלקויל במכשירי השמיעה, תפעל במקביל לטכנולוגיה החדשה, עד שזו תוכיח את עצמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה